clown van de stal

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
DexterS
Contacteer:

clown van de stal

Bericht door DexterS » di 08 nov 2011, 13:18

:+

Ik kwam vanochtend op stal , en toen kwam de staleigenaresse eraan . Ze vroeg me wanneer ik ging starten met Dexter met springen. Nu weet ze dat ik met hem bezig ben met springen, losspringen gaat al erg goed, onder het zadel ook redelijk maar echt een parcours dat doen we nog niet.. Wat bleek?? Tijdens het wisselen van de groepen stond meneer Dexter even alleen en dat vond ie waarschijnlijk niet zo. Toen de staleigenaresse met Dexters weidemaatje wegliep besloot Dex om vanuit stilstand maar even over het draad te springen omdat hij letterlijk het gras aan de andere kant groener vind!! Wat een clown.. En springtalent haha!!! Het draad staat toch op zon 90 cm!! Hahah, erg jammer dat ik het zelf niet heb gezien maar het beedl dat ik erbij heb is genoeg!!
Trotse eigenaresse van onze knappe 4 jarige Dexter ( V. Baldrian)
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=44890
Thessa Keizer

Re: clown van de stal

Bericht door Thessa Keizer » di 08 nov 2011, 17:26

Hihi, nu lach je nog, wacht maar tot ie er een gewoonte van gaat maken :+
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » di 08 nov 2011, 18:38

Oeps..... dat is stout van Dexter, ook al is het knap.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
DexterS
Contacteer:

Bericht door DexterS » wo 09 nov 2011, 12:07

ik hoop idd niet dat ie er een gewoonte van gaat maken want dan verpest ie het nogal voor zichzelf want dan mag ie niet meer naar buiten... en das niet de bedoeling!!!! We gaa meteen profiteren van zijn springlust want vrijdag gaan we springlessen haha!! Ik zal proberen fotos te krijgen ervan..
Trotse eigenaresse van onze knappe 4 jarige Dexter ( V. Baldrian)
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=44890
Zolmar
Contacteer:

Bericht door Zolmar » wo 09 nov 2011, 20:43

Wij hebben ook zo'n clown. Ongeveer een half jaar geleden was mijn dochter met Zolmar grondwerk aan het doen, toen meneer besloot er geen zin meer in te hebben. Hij nam een klein aanloopje en dacht wel over het ijzeren hek te kunnen springen. Helaas was die 80 centimeter toch echt te hoog. Zijn voorbenen waren erover maar de rest bleef achter. En beetje verontwaardig bleef hij hangen, waarop hij even later weer op 4 benen stond. Gelukkig had hij er niks aan over gehouden. Nu nog steeds is het geen spring wonder.
Plaats reactie