eer gister heeft een vriendin van me met lindia buiten gereden dit was de 5e keer maar Lindia was heel vervelend zei ze ze wou niet vooruit en liep te hele tijd te klieren, op een lang recht stuk bij het kanaal wou lindia na een poos omkeren en heeft ze eraan toegegeven en toen vloog lindia in galop weg en gaf een flinke gemene hoge bok waardoor ze er bijna afgelanceerd werd en toen begon lindia te racen, en op een gegeven moment zelfs over het asfalt ( ja dat durft ze nu wel nu ze ijzers heeft) ze3 heeft haar wel weer in stap gekregen maar was behoorlijk geschrokken.
Nu heb ik gister zelf even gereden en was er totaal niets aan de hand, ik begin nu dus te twijfelen of ik nog wel iemand anders op lindia moet laten rijden, dit is natuurlijk levensgevaarlijk.
merk wel dat Lindia nu met draven ook steeds probeert vanuit de berm op het asfalt te gaan, dit kost me veel moeite haar goed recht te houden echt super irritant.
Maar wat is wij helemaal niemand anders meer met haar op pad sturen? overigens kan mn vriendin wel goed rijden maar ik merk dat iedereen lindia zwaar onderschat omdat ze zo lief en gemakkelijk is bij mij en omdat ze volgens hun al oud is en vast heel braaf
pff die Lindia
- Love_Jordy
Re: pff die Lindia
ja fjorden... hahaha
Ze is ze denk ik aan het uitproberen? Bij jou weet ze hoever ze kan gaan ws.
misschien is is vriendin toch niet duidelijk genoeg naar Lindia toe.
Ze is ze denk ik aan het uitproberen? Bij jou weet ze hoever ze kan gaan ws.
misschien is is vriendin toch niet duidelijk genoeg naar Lindia toe.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★
L2 Startgerechtigd!
Re: pff die Lindia
dat deed ze de eerste keer wel dat ze alleen met lindia ging rijden, maar vind het moeilijk als ik dr nu met lindia weg zien gaan ben ik toch bang dat er iets gebeurd