fjord op een ruiterpad: ik ben toch geen ruiter.
fjord op een ruiterpad: ik ben toch geen ruiter.
Vandaag al om 9.15 in de Kennemerduinen samen met Zolmar. Hij was super braaf op de weg erheen. In de duinen na het passeren van het hek besloot hij dat het ruiterpad voor de ruiter is en niet voor hem. Het hele rondje van +/- een uur heeft hij consequent naast het ruiterpad gestapt/gedraafd. Na hem een aantal keren op het ruiterpad "gezet" te hebben en hij steeds weer terug ging naar de strookje erlangs, heb ik het er maar bij laten zitten. Het was wel een gezellige zonnige rit. Het gekke was wel dat nadat we het uit hek gepasseerd waren hij uit zichzelf weer het ruiterpad opzocht. Hij is en blijft een ondeugende grappenmaker.
Re: fjord op een ruiterpad: ik ben toch geen ruiter.
Hahaha lekker eigenwijs! Gelukkig heeft hij jou niet lekkerlijk op het ruiterpad gezet...
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
#fulltimedreamchaser + M2+6
Ha, Zolmar begint zijn eigen wegen te zoeken in onze duinen! Altijd grappig zulke eigenwijze fjorden.
Zondag gaat hij met mij en Orlinde mee naar het strand, eens zien of hij dan nog praatjes heeft.
Zondag gaat hij met mij en Orlinde mee naar het strand, eens zien of hij dan nog praatjes heeft.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Haha, tja waarom lopen waar het zwaarder is als het ook makkelijker kan!
Geniet van de strandrit vandaag, jullie hebben prachtig weer!
Geniet van de strandrit vandaag, jullie hebben prachtig weer!
Wodan en ik M1+10
Dat doet Morris ook altijd. Die denkt dat het naast het pad lichter loopt (wat vaak ook zo is).
Lekker eigenwijs.... Maar een ruiterpad is ook niet voor ons, wij zijn amazones ;-)
Lekker eigenwijs.... Maar een ruiterpad is ook niet voor ons, wij zijn amazones ;-)
Morris, mijn superfjord!
Exel vertikte het ook altijd, het ruiterpad was van zand en daarnaast was gras. Dat liep veel lekkerder vond Exel 

roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

ja, vind je het gek? heb je weleens over de paden gelopen? dan weet je hoe zwaar dat is. Jou Zolmar is gewoon heel slim.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
- Machteld&Falco
Slim peerd hoor! Hij vond het pad vast te zwaar 

http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!