Daar aangekomen moesten we even op die meneer wachten, dus wij stonden daar een beetje te staan met Diesje. Lekker knuffelen met meneer wat hij graag doet, totdat er ergens een raar geluid werd gemaakt. Diesje schiet weg en ja hoor mijn voet was het slachtoffer. Dezelfde teen waar ook Sjovir, Vera en Hepsi op de keuring hadden staan dansen. Auwwwww ik werd er gewoon even helemaal naar van. Mijn laars even uitgedaan en gekeken, het begon aardig dik en blauw te worden. Gauw die laars weer aan voordat ik er niet meer in kon komen

Toen kwam de meneer met het zadel en die ging passen. Het lag perfect, Viv erop en kijken hoe het zat. Cadiz ging echt lekker sjouwen en het zag er heel goed uit. Foto's staan op het toestel van Viv, dus die komen nog wel denk ik. Toen moest ze nog wat met die meneer bespreken, dus of ik even op Diesje wilde? Ja wie zou nee zeggen? Dus hup met spijkerbroek en cowboylaarzen op meneertje gestapt. Wat een paard zeg, ik wist dat hij breed is, maar wowww wat een ervaring

Toen Viv klaar was met alles regelen met meneer hebben we Cadiz ingeladen, het financiële plaatje geregeld en weer terug naar Bergschenhoek.
Daar aangekomen, Diesje weer uitgeladen en op stal gezet. Waarop Viv de trailer even op z'n plek ging zetten. Diep respect voor haar stuurkunsten zeg. Mevrouw ging even achteruit om een vrachtwagen heen, langs muurtjes en zo z'n plekje op. Ik vind dat zo knap en ik hoop dat straks ook te kunnen als ik mijn E heb gehaald.
Viv bedankt voor de gezellige dag