Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
Machteld&Falco
Bericht
door Machteld&Falco » wo 25 mei 2011, 20:08
In het avondzonnetje met de paarden! Ik moest eigenlijk nog werken voor school (scriptie geraakt nooit op tijd klaar...), maar ik kon het niet laten...
Eerst Falco aan de longe gezet. Ik probeer hem aan de longe lekker voorwaarts-neerwaarts te laten zakken en dat lukt beter en beter. Nadien nog wat schouderbinnenwaarts en wijken aan de hand. Hij was heerlijk los! Lukte dat onder het zadel ook maar...
Dan Jaldiña ook nog even. Soepelheidstraining en vertrouwensspelletjes. Ik merk dat het voor haar telkens wat makkelijker wordt en ze wordt ook aanhankelijker en knuffeliger! We doen alles kalmpjes aan.
Heerlijk, zo met het zonnetje op mijn smoel... Voel ik me de koning te rijk en vergeet ik al mijn zorgen!
-
Mariël
-
Contacteer:
Bericht
door Mariël » wo 25 mei 2011, 21:05
Lekker hé? ging goed zo te lezen, geniet er maar van!!

-
truus1970
-
Contacteer:
Bericht
door truus1970 » do 26 mei 2011, 05:47
tja, jammer dat je scriptie dan blijft liggen, maar zo heerlijk om met je paadrjes bezig te zijn, dat is nu eenmaal ook veele malen leuker dan scriptie maken. Had ik ook, maar dan met werkstukken maken.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
-
Anita
-
Contacteer:
Bericht
door Anita » do 26 mei 2011, 07:19
Soms moet je even kiezen voor qualitytime om zo de accu weer te kunnen op te laden en daarna met frisse zin verder te gaan met wat je moet doen.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Anouska
Bericht
door Anouska » do 26 mei 2011, 09:11
Heerlijk dat genieten, hoofd even leegmaken en daarna met frisse tegenzin weer aan je scriptie.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
foss
Bericht
door foss » zo 29 mei 2011, 05:38
Heerlijk he zo genieten en daar haal je weer energie uit voor je scriptie.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)