Exel daar tegen was ontsapnnen en had er helemaal zin in. Aangekomen in het park hebben we flink door gedraaft. En op een gegeven moment dacht exel
ja uh nu ben ik moe ik ga langzamer lopen. Nee hoor exel lopen zal je. Jij eerst altijd gaan rennen (lees het topic rem kapot) Dan zal je nu lopen. Nou een flink stuk te hebben gedraaft in een hoog tempo. Ging clau en ik stappen en ja toen zag ik in de verte een blauwe ding. Dus ik zo wat is dat? Claudia: Dat is een aanhanger wat doe die hier en op dat moment doet dat ding pffffffffft.
Nou paardjes draaide zich vliegensvlug om en clau en ik lagen er bijna naast. Gauw ons hersteld en richting dat ding. Claudia helemaal over de rooien. Want ja welke imbeciel zet dat ding nu naast een ruiterpad. En roept ja is daar iemand. Kwame een oud mannetje er aan. Ja dat ding staat hier tijdelijk en dit is een openbare weg. Nou meneer uh staat vlak naast het ruiterpad zo gebeuren er nog ongelukken kan er geen bordjes geplaast worden. Nou volgens die meneer was het onze schuld en moesten we maar beter uitkijken

Hadden we nog het geluk dat we aankwamen in stap en iets zagen. Maar echt wat een bizare rit was dit. Toen maar omgekeerd en die meneer maar laten kletsen. En daarna ons rondje verder afgemaakt. En uiteindelijk hebben we nog een heerlijk stukje gedraaft meneer liep uitzich zelf nageefelijk en claudia heeft exel zijn kontspier gezien ja exelflexie heeft toch wel even zijn best gedaan ondanks de schrik en ja veer schrok zelfs de terug weg van een steen