en toen lagen we er bijna naast..........

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
vera*

en toen lagen we er bijna naast..........

Bericht door vera* » do 12 mei 2011, 20:33

Vanavond dachten claudia en ik een heerlijk rustig ontspannen ritje te maken. Veer was daar tegen best wel kijkerig en zag overal de boskabauter.
Exel daar tegen was ontsapnnen en had er helemaal zin in. Aangekomen in het park hebben we flink door gedraaft. En op een gegeven moment dacht exel
ja uh nu ben ik moe ik ga langzamer lopen. Nee hoor exel lopen zal je. Jij eerst altijd gaan rennen (lees het topic rem kapot) Dan zal je nu lopen. Nou een flink stuk te hebben gedraaft in een hoog tempo. Ging clau en ik stappen en ja toen zag ik in de verte een blauwe ding. Dus ik zo wat is dat? Claudia: Dat is een aanhanger wat doe die hier en op dat moment doet dat ding pffffffffft.

Nou paardjes draaide zich vliegensvlug om en clau en ik lagen er bijna naast. Gauw ons hersteld en richting dat ding. Claudia helemaal over de rooien. Want ja welke imbeciel zet dat ding nu naast een ruiterpad. En roept ja is daar iemand. Kwame een oud mannetje er aan. Ja dat ding staat hier tijdelijk en dit is een openbare weg. Nou meneer uh staat vlak naast het ruiterpad zo gebeuren er nog ongelukken kan er geen bordjes geplaast worden. Nou volgens die meneer was het onze schuld en moesten we maar beter uitkijken 8)7 En nou blies dat ding ook nog om de 24 seconde echt zo zwaar irritant dus.

Hadden we nog het geluk dat we aankwamen in stap en iets zagen. Maar echt wat een bizare rit was dit. Toen maar omgekeerd en die meneer maar laten kletsen. En daarna ons rondje verder afgemaakt. En uiteindelijk hebben we nog een heerlijk stukje gedraaft meneer liep uitzich zelf nageefelijk en claudia heeft exel zijn kontspier gezien ja exelflexie heeft toch wel even zijn best gedaan ondanks de schrik en ja veer schrok zelfs de terug weg van een steen 8)7 die daar nu al meer dan 1 maand staat. Dus veer gaat op schriktraining :+
Ziggy

Re: en toen lagen we er bijna naast..........

Bericht door Ziggy » do 12 mei 2011, 20:44

ja en dan te bedenken dat het park dus bij manege Reyerbos ligt, waar ze dus ook met de kindertjes weleens een rondje park doen met de pony's.

Ik ging echt goed uit mijn plaat (ook voor een deel van de schrik), zegt die vent ineens: "ja je wilt toch schoon drinkwater" ehhhhhh wat heeft dat er nou weer mee te maken? Nou hij was daar bezig met het drinkwater......... naast een sloot?

Ik denk dat ik morgen toch maar even naar Reyerbos ga bellen, want je zou er vreselijke ongelukken van kunnen krijgen. Als die 2 van mij al schrikken, wat gebeurd er dan met paarden die minder cool in het koppie zijn? Moet er niet aan denken als ze daar zaterdag met een kinderlesje lekker naar buiten gaan :=
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » vr 13 mei 2011, 08:56

dat ging maar net goed dus. Je kan er zomaar naast liggen hoor. en er dan niks van af weten ook. gelukkig is het goed gegaan.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Ziggy

Bericht door Ziggy » za 14 mei 2011, 17:30

truus1970 schreef:dat ging maar net goed dus. Je kan er zomaar naast liggen hoor. en er dan niks van af weten ook. gelukkig is het goed gegaan.
ja zeg dat wel, ik vond het echt een gevaarlijke situatie
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Bailey

Bericht door Bailey » za 14 mei 2011, 23:19

tjah, blijft toch moeilijk, mensen zonder paarden hebben vaak geen enkel benul van waar een paard van kan schrikken, of waarom bepaalde acties niet zo handig zijn in de buurt van paarden...
Ik denk altijd maar: doen ze niet expres, en paardlief is weer een ervaring rijker. Maar ik snap dat het niet de gewenste afsluiting van een fijn ritje is ;)
Plaats reactie