kreeg zowat een hartverzakking
kreeg zowat een hartverzakking
nou echt kreeg zowat een hartverzakking zonet
ik kijk uit raam zie ik alleen lindia liggen dus ben heen gelopen lag mellow plat languit zegt mijn collega volgens mij ligt die dood, hoe dichter we kwamen ze bleef gewon liggen reageerde niet op geluiden pff ik durfde niet heen collega al hijs dood ( achteraf bleek datie allang had gezien) ik dus niet echt ging zoveel door mn hoofd tot ik bijna op 2 meter afstand stond en ze haar koppie omhoog deed en vrolijk ging gapen pffff heb ik nog nooit meegemaakt ze bleef gewoon liggen kon gewoon bij dr zitten.
ik kijk uit raam zie ik alleen lindia liggen dus ben heen gelopen lag mellow plat languit zegt mijn collega volgens mij ligt die dood, hoe dichter we kwamen ze bleef gewon liggen reageerde niet op geluiden pff ik durfde niet heen collega al hijs dood ( achteraf bleek datie allang had gezien) ik dus niet echt ging zoveel door mn hoofd tot ik bijna op 2 meter afstand stond en ze haar koppie omhoog deed en vrolijk ging gapen pffff heb ik nog nooit meegemaakt ze bleef gewoon liggen kon gewoon bij dr zitten.
Re: kreeg zowat een hartverzakking
Wat kunnen ze je toch bang maken he..
Wel leuk dat je er even bij kon zitten, hebben het blijkbaar prima naar hun zin met zijn 2en op het land!
Wel leuk dat je er even bij kon zitten, hebben het blijkbaar prima naar hun zin met zijn 2en op het land!
Emily (v. Balony, m. Justy)
ja lindia rende zowaar voor me weg toen ik dr wou pakken om weer achter het lint te zetten ( had een nieuw stuk afgezet) nou dat heeft lindia nog nooit gedaan haha die 2 hadden de grootste lol, ben nu al verliefd op de kleine Mellow 

Herkenbaar verhaal, heb het zelf ook wel eens gedacht en het ook al diverse keren hier op FW voorbij zien komen. Ze kunnen je zo laten schrikken dat je echt denkt dat het gebeurd is en dan op het laatst komt dat onnozele hoofd ineens omhoog 'oh hallo, jij ook hier', haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

haha weet ik dat ook weer he 

Sylvy die kan dat ook zo goed, dood eng inderdaad! Ik heb er ook een foto van haha, ze blijft gewoon liggen kan er zo op gaan zitten of wat dan ook. Maar je schrikt je er de eerste keer rot van!
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013 Jella!
wat kunnen ze soms eng doen he? Een vriendin van mij had een fjord en die deed dat elke middag (deed meneer zijn middagdutje languit) en aangezien iedereen daar in de buurt mijn vriendin kende, had ze regelmatig mensen aan de deur staan die in paniek waren, omdat ze dachten dat hij dood was
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Ze kunnen soms zo ver weg zijn. Als de eerste schrik dan weg is vind ik het ook altijd wel mooi om te zien.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Lig je lekker te slapen als een blok beton, komt de baas je rust verstoren!!!
Maf he, als ze echt half in coma liggen te dromen.
Maf he, als ze echt half in coma liggen te dromen.
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
haha ja tis een kleine dondersteen hoor, maar o zo lief