Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
-
mar
Bericht
door mar » do 21 apr 2011, 15:42
Sinds bijna een jaar wonen we met z'n alle in Amsterdam. Helaas niet aan de kant van het bos.. Dus de buitenritten waren beperkt tot berm.. en berm.. en berm..
Maar nu zijn ze een nieuw natuurgebied aan het maken!
De ruiterpaden moeten nog komen, maar we kunnen er al wel in!

Eindelijk weer met een lange teugel relaxen zonder auto's!

-
truus1970
-
Contacteer:
Bericht
door truus1970 » do 21 apr 2011, 17:05
ik dacht al.....buitenrit in amsterdam, oppassen met trambaan enzo ( ik ben echt al jaren niet meer daar geweest, veuls te druk).
Lekker dat er weer een plek komt waar je je lekker ff kan laten gaan met losse teugel ed
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
-
roos
Bericht
door roos » do 21 apr 2011, 17:22
Ik weet er alles van. Als ik zeg ik rijd buiten, dan is het over de straat door het drukke verkeer(en dan woon ik nog relatief rustig voor in de Randstad!)
Wat lekker dat je kan buitenrijden zeg! Dus je woont aan de andere kant van het Amsterdamse Bos?
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god

Dancer Trotse mama van Jasmijn en
Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug

-
Ziggy
Bericht
door Ziggy » vr 22 apr 2011, 07:46
gelukkig is bij ons het Reyerpark net aan de andere kant van de A16, dus ff het viaduct over en wij hebben een lekker park waar we kunnen rijden.
Maar ik weet helemaal wat je bedoelt hoor met berm rijden, heel veel plezier straks in jullie bos
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd 

Vera

(Lenngard x Gardar)

Exel (Bowie)

(Wiljonm x Brusvein)
-
cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
-
Contacteer:
Bericht
door cowgirlwillie » vr 22 apr 2011, 17:00
ik dacht dat je een stadsrit gemaakt had haha fijn dat er aan de paarden en buitenritjes gedacht word! kan me voorstellen dat je blij bent.
goh wat ben ik blij op het platteland. nauwelijks verkeer en ik woon dichterbij het bos dan bij het dorp. (heel vervelend dat ik dit typ natuurlijk...

)
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
-
mar
Bericht
door mar » wo 27 apr 2011, 15:06
@ roos, nee ik woon aan de andere kant van Amterdam.. Aan de noordkant, maar dan net niet bij het Twiske.
-
Gerritje
Bericht
door Gerritje » do 28 apr 2011, 20:08
wat leuk dat jullie een natuurpark krijgen.
enne Roos, zit jij dan niet zo in het duin??
---