Maar ik wilde vandaag rijden en niemand kon mee, dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken. Stokje mee als zweepje, die kon ik dan zo weggooien als ze té druk mocht worden. Marga is echt bang voor de zweep en wordt er nóg drukker van dan ze normaal al is (en dat is al erg druk

Toen ik opstapte heb ik even de zweep in haar gezichtsveld gehouden zodat ze wist dat ik er eentje had. Ze liep superbraaf bij huis weg. Ik wilde een heel klien stukje gaan doen, om mee te beginnen. Maar het ging geweldig goed, op een paar fazanten na die juist net in het bosje zaten te ritselen die ze al zo griezelig vindt...Dus ik besloot mijn ommetje iets groter te maken. De terugweg heb ik op een dansend, druk paard gezeten, maar ik ben toch een half uur weg geweest. Ik was kapot, ze was zo extreem druk, ze was nat van zweet. Maar ik voel me zó voldaan, dit ga ik zeker vaker doen. Ze went vanzelf aan de zweep en het alleen weg zijn. Denk dat ik op den duur dan wel zonder zweep kan. Heb hem nu het grootste gedeelt ook in mjn laars gehad, alleen als ze op haar manier ergns niet langs durfde pakte ik hem. Ik hoefde hem alleen maar in de hand te hebben of ze vloog er al langs