Gio verkocht!!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Yfke-lover

Gio verkocht!!

Bericht door Yfke-lover » di 19 okt 2010, 10:00

Gisteren kwam Anouk uit Culemborg kijken en ja het klikte meteen ze was erg weg van hem en vond hem gelijk leuk en net of hij het in de gaten had hij gedroeg zich voorbeeldig zowel als in de wei als toen hij vast stond.
Maar zij had begrepen dat ik hem gelijk wegbracht dus dat was wel even schrikken maar goed Anouska was hier en die wou toch rijden met de trailer omdat ik dat met de enkel niet kan dus even Anouska lief aangekeken en die wou dat gisteren wel doen ALSNOG BEDANKT NOUS maar ik heb een anderhalf paard trailer en Gio is ondertussen zo gegroeid dat dat niet meer past. Gauw de buurman op gebeld en een tweepaards trailer geregeld en met zijn allen op naar Culemborg. Was me het ritje wel bij Arnhem in de file maar een keer daar aangekomen Gio in zijn nieuwe stalletje gezet dochter Anouk getroost want het afscheid was nog wel moeilijk.
Zelf gelukkig de tranen binnen gehouden en weer de terug reis met Yfke gemaakt.
Sávonds om half tien waren we thuis allemaal moe maar voldaan dat Gio zo'n goed en leuk tehuis krijg en een leuk nieuw baasje.
Met Yfke gaat tot nu toe alles goed ze wordt door Anouk flink in de watten gelegd met borstelen en wandelen.
We zullen hem missen maar we zijn zo blij dat hij een nieuw permanent tehuis heeft gevonden.
Super trots Anouk en onze toppertje Sven. M1 + 2
Miloh onze super springer en zo lief !!!!!!!!!!!!!!!
Onze shet is super super eigenwijs maar wel leuk..Lilly
UIt het oog voor altijd in mijn hart
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
foss

Re: Gio verkocht!!

Bericht door foss » di 19 okt 2010, 11:24

Nogmaals gefeliciteerd, ja dat is zeker een hele rit maar dan weet je wel gelijk waar hij terecht komt.
Voor kinderen is het altijd moeilijk afscheid nemen die snappen niet dat hij niet gewoon kan blijven.
Wie weet horen we op FW nog heel veel van hem.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
harsan

Bericht door harsan » di 19 okt 2010, 11:47

Ik sprak Anouk toevallig vorig weekend tijdens en ze vertelde mij dat ze naar Gio ging kijken. Zo te zien is ze er echt op gevallen; leuk!!! Anouk heeft bij ons op Moravita stage gelopen en ik weet dat haar hart voor paarden absoluut op de goede plek zit. Fijn dat Gio zo goed terecht is gekomen!!!!
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
leoensuzanne

Bericht door leoensuzanne » di 19 okt 2010, 12:42

zo dat is dan wel even schrikken, dat je hem meteen kon wegbrengen! Maar nu heb je wel gezien, waar hij terecht is gekomen.
Wel moeilijk even natuurlijk, maar wie weet, meldt ze zich hier nog aan?
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
claudia

Bericht door claudia » di 19 okt 2010, 13:23

Gefeliciteerd, weer een op een ander plekje.

Lijkt mij ook heel raar om hem zo ineens weg te moeten brengen.
maar je weet nu idd waar hij lekker komt te lopen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Ootje

Bericht door Ootje » di 19 okt 2010, 14:51

Fijn dat je een nieuw baasje voor hem gevonden hebt.
Het lijkt me wel even schrikken als je hem dan gelijk weg moet brengen, maar je weet nu wel waar hij staat.

Waar staat hij precies? Fenna staat nml ook in Culemborg.
Odette&Fenna
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » di 19 okt 2010, 15:05

Volgens mij was ze niet van plan om zich aan te melden ze zit wel op bokt daar heeft ze Gio gezien
Hij staat aan de voorkoopstraat nr 4 bij een boer die nu geen koeien meer heeft en zijn weide verhuurt
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Anouska

Bericht door Anouska » di 19 okt 2010, 15:39

Ik heb gisteravond stiekum thuis een traantje laten rollen. Zal wel raar zijn als ik morgen bij jullie kom en mijn kleine vriend is er niet meer. Ben benieuwd hoe het vannacht gegaan is. Was ook wel super gezellig op de terugweg in de auto! Hoe is het nou met je voet?
Oh ja, graag gedaan hoor!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Ootje

Bericht door Ootje » di 19 okt 2010, 15:42

Yfke-lover schreef:Volgens mij was ze niet van plan om zich aan te melden ze zit wel op bokt daar heeft ze Gio gezien
Hij staat aan de voorkoopstraat nr 4 bij een boer die nu geen koeien meer heeft en zijn weide verhuurt
Ik heb even het adres opgezocht en ik kom er bijna langs als ik naar Fenna ga. Ik zal eens een keer omrijden, misschien zie ik Gio dan wel.
Odette&Fenna
Saar

Bericht door Saar » wo 20 okt 2010, 11:13

Jouw veulen kan zich waarschijnlijk geen betere eigenaar wensen, Anouk zal voor hem door het vuur gaan :D

Ze was mijn stalgenootje met haar vorige pony, Bart. Die heeft ze helaas moeten laten inslapen...maar dat had je vast wel gehoord. Ben blij dat ze nu een leuke nieuwe pony heeft :)
...You can't know me in the way I do...

:D Officieel benoemd tot OpperKneus van FW :D
Saar

Bericht door Saar » wo 20 okt 2010, 11:16

Ootje schreef:Ik heb even het adres opgezocht en ik kom er bijna langs als ik naar Fenna ga. Ik zal eens een keer omrijden, misschien zie ik Gio dan wel.
Waar staat Fenna dan?

Want waarschijnlijk kom je dan ook steeds bij Saar en Hester langs als je daarheen gaat :+
Die staan aan de smalriemseweg in Beusichem.
...You can't know me in the way I do...

:D Officieel benoemd tot OpperKneus van FW :D
Yfke-lover

Bericht door Yfke-lover » wo 20 okt 2010, 11:34

Saar schreef:Jouw veulen kan zich waarschijnlijk geen betere eigenaar wensen, Anouk zal voor hem door het vuur gaan :D

Ze was mijn stalgenootje met haar vorige pony, Bart. Die heeft ze helaas moeten laten inslapen...maar dat had je vast wel gehoord. Ben blij dat ze nu een leuke nieuwe pony heeft :)
Dat dacht ik al wel maar nu wordt het nogmaals bevestig bedankt
Yfke
Sigur (gio)
Zorba
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 20 okt 2010, 11:36

Fijn dat je een goed plekje voor hem hebt kunnen vinden.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Anouska

Bericht door Anouska » wo 20 okt 2010, 11:47

Yfke-lover schreef:
Saar schreef:Jouw veulen kan zich waarschijnlijk geen betere eigenaar wensen, Anouk zal voor hem door het vuur gaan :D

Dat dacht ik al wel maar nu wordt het nogmaals bevestig bedankt
Heerlijk die extra bevestegingen :D.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Sígur

Bericht door Sígur » wo 20 okt 2010, 13:21

Zal dat vervelende mens dat dacht dat ze Gio meteen mee kon nemen zich ook maar melden dan? :D

Gio is inmiddels omgedoopt tot Sígur (tja, die naam had ik al in m'n hoofd voordat Gio in the picture kwam, oeps) en op het moment staat Sígur al heel stoer samen met Shet Salvador buiten in de wei van het zonnetje te genieten :D
Maandag en dinsdag nog even op stal gehouden, omdat mama natuurlijk wel heel abrupt weg was, maar gegeven moment leek hij meer te gillen omdat hij alleen was dan omdat hij mama zo miste (stoer kereltje).
Dus vandaag samen met dé grote leider van de ruinenkudde samen in de paddock. +:)+ en dat ging geweldig. Tenminste, S'gur vond het geweldig om zijn beentjes even te strekken, Tigul was er minder van gecharmeerd. Zeker toen Sígur een sprintje trok, zo het schuilhok in en zo met een Free Willy jump op de rug van Tigul belandde.
Vrees en angst zijn hem onbekend. >;) hij heeft nu al de titel 'terrorveulen' en 'Meneer Spring-in-'t-veld' te pakken.
Ik vind natuurlijk alleen maar dattie karakter heeft, snappen jullie natuurlijk ook wel :D

Nu staat hij in een mooi afgezet stukje land samen met de babysitter (de achtienjarige shet Salvador die ook wel zal denken, tis dit nu weer) en gedroeg zich voorbeeldig. Mijn ego was ook even gestreeld toen meneer mij nagilde toen ik op de fiets wegreed :D vanavond nog even binnen overnachten, en dan staat hem morgen een ontmoeting te wachten met the Big Guys, en blijft hij wellicht al buiten bij zijn grote ooms (allemaal ijslanders) :)
Dus het gaat allemaal goed :D

Nog even spammen; foto gemaakt toen hij even twee seconden stil stond.
Afbeelding
Afbeelding

Liefde is: direct uit school in je skibroek duiken, je muts op doen, je maglite zaklamp pakken om om 20:45 te kijken of je veulentje het wel red met -6... :))
colunder

Bericht door colunder » wo 20 okt 2010, 15:36

Fijn dat Gio (Sigur) een goed huisje heeft gevonden.
Ik vind eerlijk gezegd de naam Gio leuker,maar goed,ieder zijn smaak.
Anouk, veel plezier met hem.
Ik ben van de zomer een keer bij hem op bezoek geweest, en het is een leuk ventje.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Ootje

Bericht door Ootje » wo 20 okt 2010, 16:39

Saar schreef:
Ootje schreef:Ik heb even het adres opgezocht en ik kom er bijna langs als ik naar Fenna ga. Ik zal eens een keer omrijden, misschien zie ik Gio dan wel.
Waar staat Fenna dan?

Want waarschijnlijk kom je dan ook steeds bij Saar en Hester langs als je daarheen gaat :+
Die staan aan de smalriemseweg in Beusichem.
De smalriemseweg ken ik ook wel ja.
Fenna staat aan de parallelweg oost. Vlakbij het station.
Odette&Fenna
Sígur

Bericht door Sígur » wo 20 okt 2010, 16:40

Oh, 'bij de Friezen'? :)
Afbeelding

Liefde is: direct uit school in je skibroek duiken, je muts op doen, je maglite zaklamp pakken om om 20:45 te kijken of je veulentje het wel red met -6... :))
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » do 21 okt 2010, 06:22

Veel plezier met je nieuwe fjordje :D
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » do 21 okt 2010, 07:54

Leuk dat je je ook gemeld hebt, kunnen we Gio toch blijven volgen. Ik vind het alleen heel erg jammer dat je zijn naam gaat veranderen. Veel van de huidige fokkers zoeken met heel veel zorg een naam uit voor hun veulen, een naam die ze leuk vinden en bij het veulen vinden passen. En dat wordt dan binnen een paar maanden na de geboorte met één pennestreek van tafel geveegd. Bovendien vind ik een naam hoort bij een paard te passen en niet andersom.
Toch wens ik je heel veel plezier met je nieuwe paardje.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Plaats reactie