Onze CK 2010
-
Onze CK 2010
Vanmorgen om 6 uur ging de wekker, om 6.40 uur stond ik op stal en een paar minuten daarna probeerde ik Evita d'r bil en rug wat schoon te maken. Wat een viezerik. Al vrij snel kwamen Rob, Inge en Danique binnen die de 2e trailer zouden rijden. 7.25 uur gingen we weg. Eerder dan we gepland hadden. Tegen half 9 kwamen we op het terrein aan.
Anca mocht als eerste de ring in. Wat was ze weer heet. Zetten we haar stil, is het prima, maar zodra de beweging erin mag, wilde ze. Voor ons liep iemand die een rammelflesje bij had en die moest net op het moment dat wij voorbij kwamen draven, rammelen van de fotograaf! Helaas liet Anca zich oa daardoor niet zo mooi zien in de eerste ring. In de 2e ring was ze wat braver. We wilden het een beetje op safe spelen, en hebben haar een nette gewone draf laten zien. Ze had wel wat meer gekunnen, maar we deden het maar op safe.
Evita was braaf geweest op de trailer. Na een poosje mocht ook Evita mee. Leo was intussen nog wat andere paarden aan het voorbrengen geweest.
Die vond het paadje naar de ring wat eng en wat moest ze rondkijken op het terrein zelf. En hinniken!! Meteen stond de fotograaf voor ons, Linda, leek kennis te maken.
Even later mochten we de ring in. Ze was wat heet met het achter elkaar rond stappen. Toen we moesten wachten, heeft Leo nog wat rondgestapt en dat leek te helpen. Bij de jury liet ze een mooie constante stap en draf zien. In de 2e ring was ze ook braaf, maar iets onrustiger.
Bij het opstellen voor de provinciegroepen ging het niet helemaal goed met evita. Hierdoor kwam ze omhoog en terecht op Leo's been. Maar het was alleen maar lakschade vooral. Provincie Brabant werd 2e van de provincie's. Netjes dus. Daarna de individuele uitslag. Evita werd 4e van de 8 2jarigen. We waren dik tevreden. Leuk dat we nog kennis hebben gemaakt met weer een aantal FW'ers en hun leuke paardjes!
Toen Anca. We hadden ervoor gekozen, dat ik Anca zou pakken met de slangenvolte, alleen besefte ik me, dat er dan ook gedraafd zou moeten worden na de prijsuitreiking. Ik zocht Leo maar kon hem niet vinden. We mochten Anca als 3e opstellen uit een rubriek van 9, dacht ik zo. Dik tevreden dus!! We kregen een gedenkplaatje mee. En idd we mochten draven. GElukkig stond Leo aan de zijkant en dus hebben we even snel van paard geruild.
Ik stond met het Wilhelmus gezellig naast Janna. We hadden het over vanalles en nog wat. Er werd verteld dat de prijs uitgereikt zou worden voor beste voorbrenger en best getoilleteerd. Janna en ik hadden het er over, dat we best getoilleteerd zeker niet zouden winnen... Maureen begon dus mooi te vertellen, dat best getoilleteerde naar nr 60, de merrie Anca is geworden!! Nou, ik sloeg nog net niet stijl achterover, maar dat was wel het laatste wat ik had verwacht!! Dat was volgens mij wel aan mijn reactie te zien. Maureen zei nog dat ik er rode wangen van had! Weer een gedenkplaatje gekregen.
Ik vond het wel erg apart, want normaal word ik op de keuringen met best getoilleteerd er altijd snel uitgestuurd en dan nu.... Nou ja, ik vond het erg leuk.
Moe maar voldaan zijn we rond 17.30 uur weggereden. We komen net rond 22.15 uur binnen, nadat we de paarden klaar hebben gemaakt op stal en de kinders hebben gehaald.
Ik zou graag foto's willen hebben van Anca (nr 23) en Evita (nr 60). Als iemand die heeft, wil ik ze graag aub. Dank je wel.
Anca mocht als eerste de ring in. Wat was ze weer heet. Zetten we haar stil, is het prima, maar zodra de beweging erin mag, wilde ze. Voor ons liep iemand die een rammelflesje bij had en die moest net op het moment dat wij voorbij kwamen draven, rammelen van de fotograaf! Helaas liet Anca zich oa daardoor niet zo mooi zien in de eerste ring. In de 2e ring was ze wat braver. We wilden het een beetje op safe spelen, en hebben haar een nette gewone draf laten zien. Ze had wel wat meer gekunnen, maar we deden het maar op safe.
Evita was braaf geweest op de trailer. Na een poosje mocht ook Evita mee. Leo was intussen nog wat andere paarden aan het voorbrengen geweest.
Die vond het paadje naar de ring wat eng en wat moest ze rondkijken op het terrein zelf. En hinniken!! Meteen stond de fotograaf voor ons, Linda, leek kennis te maken.
Even later mochten we de ring in. Ze was wat heet met het achter elkaar rond stappen. Toen we moesten wachten, heeft Leo nog wat rondgestapt en dat leek te helpen. Bij de jury liet ze een mooie constante stap en draf zien. In de 2e ring was ze ook braaf, maar iets onrustiger.
Bij het opstellen voor de provinciegroepen ging het niet helemaal goed met evita. Hierdoor kwam ze omhoog en terecht op Leo's been. Maar het was alleen maar lakschade vooral. Provincie Brabant werd 2e van de provincie's. Netjes dus. Daarna de individuele uitslag. Evita werd 4e van de 8 2jarigen. We waren dik tevreden. Leuk dat we nog kennis hebben gemaakt met weer een aantal FW'ers en hun leuke paardjes!
Toen Anca. We hadden ervoor gekozen, dat ik Anca zou pakken met de slangenvolte, alleen besefte ik me, dat er dan ook gedraafd zou moeten worden na de prijsuitreiking. Ik zocht Leo maar kon hem niet vinden. We mochten Anca als 3e opstellen uit een rubriek van 9, dacht ik zo. Dik tevreden dus!! We kregen een gedenkplaatje mee. En idd we mochten draven. GElukkig stond Leo aan de zijkant en dus hebben we even snel van paard geruild.
Ik stond met het Wilhelmus gezellig naast Janna. We hadden het over vanalles en nog wat. Er werd verteld dat de prijs uitgereikt zou worden voor beste voorbrenger en best getoilleteerd. Janna en ik hadden het er over, dat we best getoilleteerd zeker niet zouden winnen... Maureen begon dus mooi te vertellen, dat best getoilleteerde naar nr 60, de merrie Anca is geworden!! Nou, ik sloeg nog net niet stijl achterover, maar dat was wel het laatste wat ik had verwacht!! Dat was volgens mij wel aan mijn reactie te zien. Maureen zei nog dat ik er rode wangen van had! Weer een gedenkplaatje gekregen.
Ik vond het wel erg apart, want normaal word ik op de keuringen met best getoilleteerd er altijd snel uitgestuurd en dan nu.... Nou ja, ik vond het erg leuk.
Moe maar voldaan zijn we rond 17.30 uur weggereden. We komen net rond 22.15 uur binnen, nadat we de paarden klaar hebben gemaakt op stal en de kinders hebben gehaald.
Ik zou graag foto's willen hebben van Anca (nr 23) en Evita (nr 60). Als iemand die heeft, wil ik ze graag aub. Dank je wel.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Re: Onze CK 2010
Klinkt als een druk dagje
Hoe is het nu met leo zn been, flink blauw zeker?
Gefeliciteerd met de plaatsingen, mag je terecht trots op zijn.

Gefeliciteerd met de plaatsingen, mag je terecht trots op zijn.
Gefeliciteerd!
Vond Anca er ook goed uitzien. Dat er nog bestgetoiletteerd zou zijn heb ik helemaal niet over nagedacht, maar het viel me wel op dat de manen er ontzettend netjes bij stonden. Al met al kan ik het me dus wel voorstellen hihi..
Ik heb als het goed is wel een aantal leuke foto's gemaakt, moet nog even kijken of ze gelukt zijn en hoe he zit met de stofjes. Moet de camera namelijk schoon laten maken.
Vond Anca er ook goed uitzien. Dat er nog bestgetoiletteerd zou zijn heb ik helemaal niet over nagedacht, maar het viel me wel op dat de manen er ontzettend netjes bij stonden. Al met al kan ik het me dus wel voorstellen hihi..
Ik heb als het goed is wel een aantal leuke foto's gemaakt, moet nog even kijken of ze gelukt zijn en hoe he zit met de stofjes. Moet de camera namelijk schoon laten maken.
Nina Orsta x Helgas Jarl Modelmerrie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Zhellie Orsta x Briggen
(Ek)Kjaere Kunar x Zhellie
Dat is een mooie afsluiter voor het keuringsseizoen Suzanne, gefeliciteerd!
En hoe gaat het nu met Leo zijn been?
En hoe gaat het nu met Leo zijn been?
Grete 09-06-1986 * 27-12-2012
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
Norka 21-05-1993 * 15-02-2012
Ulrieke 06-06-1999 * 25-04-2015
Geke 13-05-2010 * 23-04-2015
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Gefeliciteerd met de behaalde plaatsen!
Vond Anka ook een mooie merrie om te zien
En eerste met best getoilleteerd, super
Hoe is het met leo zijn been?
Vond Anka ook een mooie merrie om te zien

En eerste met best getoilleteerd, super

Hoe is het met leo zijn been?
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
-
Leo zijn been is afgeschaafd en wat dik. Hij heeft er wel last van, zegt hij. Dank je wel voor de felicitaties. We zijn ook erg blij ermee.
- kristelhans
Leuk verslag! Ik vond het ook leuk om je (heel) even weer te hebben gesproken! Jullie hebben echt leuke peerden! En wat een fantastisch weer hadden jullie er bij! Gefeliciteerd met de plaatsingen en tot de volgende keer!
Gefeliciteerd Suzanne en Leo en zie...met best getoiletteerd, super hoe je dat vertelt hahaha....
En ook nog even staan kijken of het wel goed ging na de paniekreactie bij Evita..Leo stond wel erg lang dubbelgevouwen pijn weg te bijten...ging dus echt wel even hard er aan toe.

En ook nog even staan kijken of het wel goed ging na de paniekreactie bij Evita..Leo stond wel erg lang dubbelgevouwen pijn weg te bijten...ging dus echt wel even hard er aan toe.
Geluk is de vrucht van intens werk
dat giecheltje van je ook toen je terug kwam van het ophalen van je best getoiletteerde prijs. Helemaal geweldig, totaal onverwacht. Maar Anca blijft ook eentje die opvalt, heel veel houding en uitstraling.
Maar dat opstellen met de provincie was ook wel krapjes hoor. Hopelijk heeft Leo er niet te lang last van.
Maar dat opstellen met de provincie was ook wel krapjes hoor. Hopelijk heeft Leo er niet te lang last van.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Beterschap voor Leo! En jullie hadden een geslaagde dag zo te lezen! Gefeliciteerd
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Toch die babyolie he 
Gefeliciteerd hoor

Gefeliciteerd hoor

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
-
Haha Anna, nee, die baby olie was vooral bij Evita. Maar totaal onverwachts ja.Orion1996 schreef:Toch die babyolie he
Gefeliciteerd hoor
- Senna&Cajra
Gefeliciteerd hoor en ik hoop dat Leo zijn been snel weer beter is.
Helemaal niet meegekregen joh dat Evita Leo een beetje heeft toegetakeld. Wens hem maar beterschap van me. Jullie kunnen weer trots zijn op jullie paardjes.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ha Suzanne,
Paul heeft nog een foto gemaakt van Anka die wil ik je wel versturen.
Heel veel beterschap voor Leo en bedank hem nog maar een keer om het voorbrengen!!!
Groetjes Saskia
Paul heeft nog een foto gemaakt van Anka die wil ik je wel versturen.
Heel veel beterschap voor Leo en bedank hem nog maar een keer om het voorbrengen!!!
Groetjes Saskia
Rust zacht lieve Teddy 05-04-1993 +12-03-2009
Yoddy X Fjelljon X Larsto
Yoddy Reserve Kampioen 2009
Yoddy kampioen 2011
Yoddy X Fjelljon X Larsto
Yoddy Reserve Kampioen 2009
Yoddy kampioen 2011
Het is verdient hoor dat bestgetoileerde!! Eindelijk eens eer van al dat werk!!
En mooie plaatsen voor jullie paarden.. Wat is Evita ook een mooi paard, ze toont ook al redelijk volwassen!! Ook zo chique met haar gouden staart, hihi..
En Anca is ook een plaatje!! Ik had ze al even door de war gehaald, maar als Anca niet stond te eten had ik me daar niet in vergist, die heeft echt een heel eigen hoofdje!!
En mooie plaatsen voor jullie paarden.. Wat is Evita ook een mooi paard, ze toont ook al redelijk volwassen!! Ook zo chique met haar gouden staart, hihi..
En Anca is ook een plaatje!! Ik had ze al even door de war gehaald, maar als Anca niet stond te eten had ik me daar niet in vergist, die heeft echt een heel eigen hoofdje!!
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Het is dat jij zo ver weg woont anders had ik je graag geholpen (heb toch niet veel te doen
Maar wat een beslissing.
Voor Jes wel lekker maar voor jou een hele stap.
Knap hoor, maar het klinkt goed.
Maar wat een beslissing.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
-
Huh Claudia, zit je niet in een verkeerd topic?claudia schreef:Het is dat jij zo ver weg woont anders had ik je graag geholpen (heb toch niet veel te doen
Maar wat een beslissing.
Tjonge, dus jij bent 'leoensuzanne'. Ik ben wat dat betreft echt blond hoor
Ik stond in dezelfde rubriek als jullie met nummer 25, Aliena. En naast jou met de prijsuitreiking (4e).
Maar ontzettend succesvolle dag voor jullie! Leuk! Gefeliciteerd met de mooie resultaten. En ik heb er weer een FW-gezicht bij

Maar ontzettend succesvolle dag voor jullie! Leuk! Gefeliciteerd met de mooie resultaten. En ik heb er weer een FW-gezicht bij