Kindjes hebben ruzie/gevochten, moeders gaan bij elkaar op verhaal, krijgen hierdoor ruzie, kijken naar buiten en zien kindjes weer gezellig samen spelen

Ik wilde vanmiddag gaan rijden, had het helemaal ingepland dat ik eerst hier thuis alles klaar zou hebben, dan gaan rijden en vanaf de wei door Jos ophalen.
Rij bijna op de dijk, gaat mijn telefoon: Sharona om te vertellen dat nu de fjorden en de haflinger gezellig bij het groepje van terrorpaard liepen grrrrr kon ik weer die wei doorbaggeren om paarden terug te zetten, draadje repareren etc etc

Kom bij de wei aan en wat zie ik? Exel die gezellig neus aan neus staat te grazen met..................... juist terrorpaard

Ik heb Steven maar even gebeld, wat hij vond en aangezien ons stuk zo vreselijk naar de kl*ten is gelopen plus het feit dat Exel ineens vriendjes schijnt te zijn met terrorpaard, hebben we maar besloten dat ik de hele afscheiding weg zou halen.
Daaaaaaaggggg lekker relaxed ritje, ik was net voor 3 uur klaar, nou als je dan nog een paard moet poetsen en zadelen enzo, ga je het niet redden om kwart over 4 weer in Dordrecht te staan.
Ik ga maar douchen, voel me vies van de blubber en het zweten wat ik daar in die wei heb gedaan