Genieten
Genieten
Dat doen we van Iwan. Wat een heerlijk dier.
Hij heeft al een paar keer lekker voor de kar gelopen.
Hij staat momenteel een weekje op pijnstilling, hij liep wat stijf (wat ik me in kan denken) maar had zich waarschijnlijk verstapt bij het uit de trailer lopen. Bij ons is hij gelijk op stal gekomen, dus had hij wat reactie op linksachter.
Meneer maar in het land gezet (paddock is bezet door frøken Unica) zodat hij niet helemaal vast roest. Zijn paddock is inmiddels ook opgeruimd en er zit draad om heen (hij mag ook weer niet te veel op het land). Af en toe een stap rondje voor de lichte wagen.
Manen er laatst maar af geschoren, baardje eraf, oortje kort. Helemaal hip.
Gisteren heerlijk met de kar gereden, hondje mee en genieten.
Hij vind het zelf ook heerlijk om te doen.
Hij heeft al een paar keer lekker voor de kar gelopen.
Hij staat momenteel een weekje op pijnstilling, hij liep wat stijf (wat ik me in kan denken) maar had zich waarschijnlijk verstapt bij het uit de trailer lopen. Bij ons is hij gelijk op stal gekomen, dus had hij wat reactie op linksachter.
Meneer maar in het land gezet (paddock is bezet door frøken Unica) zodat hij niet helemaal vast roest. Zijn paddock is inmiddels ook opgeruimd en er zit draad om heen (hij mag ook weer niet te veel op het land). Af en toe een stap rondje voor de lichte wagen.
Manen er laatst maar af geschoren, baardje eraf, oortje kort. Helemaal hip.
Gisteren heerlijk met de kar gereden, hondje mee en genieten.
Hij vind het zelf ook heerlijk om te doen.
Unique
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
18-05-2001 - 02-05-2008
Mijn nieuwe topper:
Unica, Waterman X Cambridge Cole
- nancy imka
Re: Genieten
Klinkt heerlijk Marije, heerlijk de bossen in met je eigen bosgod
Die is goed terecht gekomen, das wel duidelijk 

Klinkt weer heerlijk ouderwets met de fjord aan de wandel Marije!
Geluk is de vrucht van intens werk
Heerlijk als je zo van je paard kan genieten.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Heerlijk genieten, zowel voor jou als voor Iwan. Kan een paard zich een betere oude dag wensen....
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

- Lindava1989
Dat is zeker genieten! Er is niets zo heerlijk als je paard voor je kar en de wind in je haren 

:¨·.·¨:
`·. Biëlla & Max ♥
Gabiélla: Boy x Anca (v. Manus)
Max v. vlietzicht: Goliath v. Zoecouvan x Hebie v.d. Vleut
`·. Biëlla & Max ♥
Gabiélla: Boy x Anca (v. Manus)
Max v. vlietzicht: Goliath v. Zoecouvan x Hebie v.d. Vleut