Het begon niet zo goed, ik was niet helemaal fit. Slecht geslapen dus, sliep erg laat en werd om 5 uur wakker en daarna heb ik niet meer kunnen slapen.
Nja 7 uur er uit, Benthe even bekijken, zag er nog super uit! Ze was wel boos op mij want de hele nacht op stal staan is niets voor mevrouw...

Half negen laden,

Even gekeken, erachter gekomen dat ik het paspoort vergeten was

Was uiteindelijk niet zo'n ramp. Dus Benthe klaar gemaakt voor de keuring en hup de ring in.
Leo bracht haar voor waar ik heel blij mee was!! Hij heeft haar super voor gebracht! Dat bleek want we mochten als 2e opstellen! Ik kon wel blond zijn, was nog druk met Ineke (van Britt) aan het kletsen, toen ze zeiden nr 57 ik keihard; 'Heee dat ben ik!!!

Had ik natuurlijk beter Leo kunnen vragen want ik had geen aanjager niets.... Nou waarschijnlijk heeft me dat ook de kop gekost want de nr. 3 mocht als 1e opstellen en Benthe werd dus derde... Jammer! Maargoed toch super blij met de 37 punten!

Uit mijn hoofd waren de punten; 8-8-7-7-7
's Middags meegedaan met de bestgaand. Ik heb niet lekker gereden, Benthe was wiebelig in de aanleuning waardoor ik het gevoel had dat ik enorm met de teugels zat te kloten. (Komt uiteraard door mij dat ze wiebelig was, ik wil het dan te perfect doen waardoor ik haar te vlug oppak.) Verder was het gewoon rommelig, geen nette figuren, halsstrekken was prut, paard niet actief genoeg voor mijn been en de hulpen, soms juist te drammerig... En dan reed ik ook nog eens verkeerd

Daarna alle kampioenen bekeken vanaf de tribune met een grazend peerd aan het touwtje, popje toch

Ondertussen kwam mijn vader toch nog Benthe's paspoort brengen dus we konden toch het voorlopig modelschap erin laten stempelen.
Toen hadden we niet door dat het best getoilleteerd al begonnen was! Stom! dus reuze snel de ring in, zat de vlecht nog in haar staart ook, dus die vlug uit! Uiteindelijk één rondje gelopen en toen mochten we er al weer uit, ze waren blijkbaar niet echt gecharmeerd van mijn knipkunsten

(Of misschien waren het mijn mooie stippellaarzen die ze niet zo mooi vonden.. Wat denk jij, Anita???

Al met al vond ik het een leuke dag, en ben reuze trots op mijn bolle! Nu hopen dat ik een maniertje kan vinden om de zadelproef toch af te leggen, dan kan ze misschien dit jaar toch nog model worden...
Volgend jaar weer keuring, we kunnen weer een jaar aan de puntjes werken die opvielen, leuk