Na een nacht slecht/ onrustig geslapen te hebben ging de wekker om 6.45. En jawel, ik kon er niet uit komen. Zou om half 8 op stal zijn, werd dus 8uur. Natuurlijk had meneer zich door de grootste drollen gedraaid

met zijn hoofd en hier en daar op de benen nog een mest vlek. Ook door de deken heen. Lang leven de cowboy magic greenspot

laten we maar zeggen. Auto ingeladen, Bjørn in de trailer
(die er niet in wilde) en op naar Vorden. Daar vrij vlot mijn voetbalschoenen (nogmaals thnx voor het idee Anna) aangetrokken en even voelen hoe dat loopt. Toen begon het wachten, wachten, wachten. Uiteindelijk begon de rubriek om 14.00. Om half 2 haalde ik Bjørn van de trailer en jawel hoor, hele kont onder de stront. Weer gecowboy magict en op naar de ring. Daar is hij gemeten, haar wervels ingetekend (dat waren er meer als dat ik dacht) en naar zijn gebit gekeken. Bjørn hielt de hele tijd zijn tong tussen de tanden, hihihi. Nadat de tong tussen zijn tanden uit was moest ik mee lopen naar de stamboekwagen

. Dacht meteen ohoh, gediskwalificeert, overbeet of onderbeet en mijn verdediging was al klaar,
(had de tandarts er nooit over gehoord en wel naar gevraagd) maar gelukkig ging het om de formulieren die ik al ingeleverd en gekregen 's morgens. In de ring ging het draven niet zo best, vloog bijna de bocht uit en na de bocht hield hij erg in. Hoopte op de 35 punten, maar was al tevreden, hij was braaf. Gelukkig kreeg ik de 35 punten en is hij voorlopig model. Ik mocht ook mee lopen voor het ruinenkampioenschap. Ook daar vloog ik weer bijna uit de bocht. 2 Terechte winnaars gingen als ruinenkampioen en reserve ruinenkampioen naar huis! Daarna richting trailer gelopen en meneer had geen zin om naar binnen te gaan. Met dank aan Marieke stond hij zo binnen. Heb hem thuis gelijk in de wei gezet kon hij nog even 1,5 uur paard zijn buiten. Intussen kon ik spullen opruimen en stal mesten.Haalde hem zelf weer uit de wei na die tijd, riep hem en al hinnekend kwam hij naar voren gedraafd

. Kreeg toen wel even een brok in mijn keel en dacht hij gaat nóóit weg al moet ik droog brood eten.