YaraNelja Keuring Lisse

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nadinefjorden

YaraNelja Keuring Lisse

Bericht door nadinefjorden » zo 22 aug 2010, 10:29

ook yara en ik waren in lisse gisteren en hebben een heerlijke dag gehad

Vrijdag de voorbereidingen lekker wassen en tutten, relaxed alle spulletjes bij elkaar geraapt en vrijdagavond lekker op de bank een avondje doorgebracht.
Snachts niet echt lekker geslapen, beetje zenuwen omdat we een poging gingen doen voor onze B fjordsport diploma en ik ben voor wedstrijden altijd mega zenuwachtig.

Zaterdagochtend daar gingen we , paardjes aan de trailer gebonden en even rondgekeken (jaja yara stond keurig aan de trailer, wie had dat ooit gedacht)

Gylfi en perla even gedag gezegd, die had ik al een tijdje niet meer gezien, wat een schatje is het.

Yara klaargemaakt en de ring in, ik vond haar wat traag en niet echt wakker,
Punten waren 31 en dat kwam vooral door beenstanden en gangen.
Rastype en bespiering 8-7 daar was ik dan wel erg blij mee.
Maak me wel een beetje zorgen over haar benen maar daar gaan we werk van maken.

Toen langzaam om gaan kleden voor fjordsport en wat denk je was het nog buiten ook aaaaahhh stresssss!
Nou ja gewoon gaan, lekker losgereden alleen was ze wat zoekerig en niet op twee teugels te rijden wat erg jammer was want het ging thuis zo lekker.
Natuurlijk komt mijn spanning daar ook nog eens bij wat niet echt meewerkt natuurlijk.
Voordat ik eindelijk kon beginnen met mijn proefjes waaide bij maureen alle blaadjes uit haar handen dus nog even wachten :=
Proefje aardig gereden alleen wilde yara in de galop haar kont naar binnen gooien, voor t eerst heb ik in een proef mijn figuren VOORBEREID normaal reed ik maar gewoon in de hoop dat het goed was, gelukkig stond dit ook op mijn protocol en hoorde ik ook van maureen dat ik alles keurig voorbereide trots!!! op mezelf *o/*
Ik vergeet namelijk altijd te RIJDEN in een proef en dat heb ik gister dus wel gedaan.

Resultaat geslaagd met 162 punten jihoe *o/*

Toen ik de ring uitwilde liep dasha iets te dicht op yara en ik denk dat yara even gezellig wilde snuffelen waardoor ik een flinke kletser van dasha kreeg, het was even de schrik maar t viel nog mee.
Toch nog bestgaand gereden maar ik was helemaal leeg, ik heb er ook niet echt aan gereden wel sommige stukken goed maar ik was helemaal op en mijn zere been werkte ook niet echt mee was ook blij dat ik klaar was maar toch nog 2e geworden wat ik echt niet verwacht had superleuk dus

En ja mijn been is stijf en er zit een mega ei op met zo een heerlijke blauw/gele plek (hoe charmant := )
Opzich doet mijn been niet mega pijn op wat spierpijn na en ja die plek gaat wel weer weg, alleen doordat ik anders ging lopen gister is het in mijn rug geschoten (nu heb ik 3x spit gehad dus niet gek) even lekker rustig aan doen dus en ja het kan altijd gebeuren.

Al met al een leuke dag gehad
roos

Re: YaraNelja Keuring Lisse

Bericht door roos » zo 22 aug 2010, 11:20

Gefeliciteerd met het bepalen van je B FS! Goed!
Jammer van je punten, maar een 8 en een 7 is erg netjes.
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
janna
Contacteer:

Bericht door janna » zo 22 aug 2010, 11:52

Voelde me wel echt hammerysk, had helemaal niet door dat Dasha je geschopt had tot dat ik iemand iemand langs de kant wat hoorde zeggen.
Die was het echt helemaal zat die dag geloof ik.

Maar je had Yara netjes aan het lopen tijdens je proefje, laatst op de foto's van fieke liep ze erg opgekropt maar dat had ze bij jou helemaal niet.
En gefeliciteerd met je tweede plek met bestgaand.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » zo 22 aug 2010, 16:33

Ik dacht al je draaide om en liep gewoon verder ik dacht na ja lekker is dat zeg
T kan altijd gebeuren en nu weten jullie het voor volgende keren

Yara heeft haar best gedaan alleen liep niet lekker op twee teugels maar we blijven trainen,
25 sep onze tweede officiele wedstrijd dus ben benieuwd
Viv

Bericht door Viv » zo 22 aug 2010, 17:31

Jaaahh proefje zag er goed uit hoor, eneeh kdies is vlieft :L Wat is dat toch met al die FW paarden, net of ze weten dat de baasjes op FW zitten, allemaal zo lief en leuk met elkaar hihi.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
nadinefjorden

Bericht door nadinefjorden » zo 22 aug 2010, 17:45

ja kdies is leuk
en yara is normaal nooit echt vriendelijk naar andere paardjes maar deze zag ze wel zitten denk hihi
Anna

Bericht door Anna » ma 23 aug 2010, 03:53

Toch al met al een leuke dag gehad en daar gaat het toch om en dan ook nog super punten voor je fjordsport super hoor gefeliciteerd
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
zarah

Bericht door zarah » ma 23 aug 2010, 08:55

Je mag trots zijn op je zelf en natuurlijk op YaraNelja.
Je liet een mooie proef zien.
yvette

Bericht door yvette » ma 23 aug 2010, 08:57

Ik blijf het een leuk dier vinden!
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Gerritje

Bericht door Gerritje » di 24 aug 2010, 13:13

Jammer van je 31 punten.
Maar top dat je in je proef echt ging rijden. En een mooie 162 punten. Netjes hoor!
---
Plaats reactie