Vrijdag de voorbereidingen lekker wassen en tutten, relaxed alle spulletjes bij elkaar geraapt en vrijdagavond lekker op de bank een avondje doorgebracht.
Snachts niet echt lekker geslapen, beetje zenuwen omdat we een poging gingen doen voor onze B fjordsport diploma en ik ben voor wedstrijden altijd mega zenuwachtig.
Zaterdagochtend daar gingen we , paardjes aan de trailer gebonden en even rondgekeken (jaja yara stond keurig aan de trailer, wie had dat ooit gedacht)
Gylfi en perla even gedag gezegd, die had ik al een tijdje niet meer gezien, wat een schatje is het.
Yara klaargemaakt en de ring in, ik vond haar wat traag en niet echt wakker,
Punten waren 31 en dat kwam vooral door beenstanden en gangen.
Rastype en bespiering 8-7 daar was ik dan wel erg blij mee.
Maak me wel een beetje zorgen over haar benen maar daar gaan we werk van maken.
Toen langzaam om gaan kleden voor fjordsport en wat denk je was het nog buiten ook aaaaahhh stresssss!
Nou ja gewoon gaan, lekker losgereden alleen was ze wat zoekerig en niet op twee teugels te rijden wat erg jammer was want het ging thuis zo lekker.
Natuurlijk komt mijn spanning daar ook nog eens bij wat niet echt meewerkt natuurlijk.
Voordat ik eindelijk kon beginnen met mijn proefjes waaide bij maureen alle blaadjes uit haar handen dus nog even wachten

Proefje aardig gereden alleen wilde yara in de galop haar kont naar binnen gooien, voor t eerst heb ik in een proef mijn figuren VOORBEREID normaal reed ik maar gewoon in de hoop dat het goed was, gelukkig stond dit ook op mijn protocol en hoorde ik ook van maureen dat ik alles keurig voorbereide trots!!! op mezelf

Ik vergeet namelijk altijd te RIJDEN in een proef en dat heb ik gister dus wel gedaan.
Resultaat geslaagd met 162 punten jihoe

Toen ik de ring uitwilde liep dasha iets te dicht op yara en ik denk dat yara even gezellig wilde snuffelen waardoor ik een flinke kletser van dasha kreeg, het was even de schrik maar t viel nog mee.
Toch nog bestgaand gereden maar ik was helemaal leeg, ik heb er ook niet echt aan gereden wel sommige stukken goed maar ik was helemaal op en mijn zere been werkte ook niet echt mee was ook blij dat ik klaar was maar toch nog 2e geworden wat ik echt niet verwacht had superleuk dus
En ja mijn been is stijf en er zit een mega ei op met zo een heerlijke blauw/gele plek (hoe charmant

Opzich doet mijn been niet mega pijn op wat spierpijn na en ja die plek gaat wel weer weg, alleen doordat ik anders ging lopen gister is het in mijn rug geschoten (nu heb ik 3x spit gehad dus niet gek) even lekker rustig aan doen dus en ja het kan altijd gebeuren.
Al met al een leuke dag gehad