Vandaag dus naar Lisse voor B fjordsport.
Zn knotten zaten nog redelijk op 1 na en haleluja een giga strontvlek op zn hoofd, en bedankt!
Met inladen ging het eigenlijk al vrij makkelijk dus we gingen bijtijds op pad. Daar aangekomen besloten om hem even op de trailer te laten staan, hij stond zo lekker rustig. En dat stondttie 2 uur later nog

Ff over 12en uit de trailer gehaald voor een wandelingetje over het terrein met tante Roos.... en jahoor de registers werden weer opengetrokken toen mijnheer de stapmolen ontdekte.... blij dat Roos niet snel onder de indruk is

In de binnenbak wassie ook druuuuuuukkkk dus was blij dat Noortje zei dat we tóch buiten gingen rijden

Mijnheertje opgezadeld en een Fairfax modeshow gehouden

Nou dat viel me dus alles mee, wat wassie braaf. Wel beetje kijkerig in het begin dus stelling en buiging konden we meteen afstrepen dat zat er niet in vandaag

Maar ohoh wat wassie braaf, niet eens aan de ren gegaan en gewoon braaf zn proefje rijden. Beetje te braaf maar ala, liever dit dan die racepartijen van Ridderkerk.
En waarempel nog geslaagd ook

Wat was ik trots op mn puppiekleuter.
Daarna moesten we van Harrie geloof ik nog ff de ring in voor best getoilleteerd... eeh Harrie hij zit onder de strontvlekken.... maar ala.... ik loop wel mee hoor. Dus daar ook weer borsteltje rijker, dank gewest west!
Bestgaand heb ik maar laten schieten, hij was beetje op en was zo braaf geweest, t was genoeg. Dus lekker ingepakt en naar huis gegaan waar hij nu lekker op het land staat.
Weer een hele ervaring rijker (alleen met peerd op stap enzo) dus ben gebroken nu.
Komende tijd lekker trainen voor de endurance!!
Roos bedankt voor je hulp vandaag (ook namens Kdiesje), echt helemaal super!!!!!