even gas terug
even gas terug
zaterdag hebben we onze eerste recreanten wedstrijd in haarle. we oefenen natuurlijk veel, maar gisteren en de dag ervoor wilde t niet zo goed. quitte wilde maar niet loslaten en op t moment dat ik haar eindelijk daar had, kon ik ook loslaten, maar toen trok ze me gewoo zowat uit t zadel
vandaag doe ik dus even nix met haar. morgen hebben we les, maar dat is niet erg. t wilde gewoon even niet. hebben jullie dat ook wel eens?!

Re: even gas terug
Ja hoor, heb ik pas nog gehad met Udo.
IK had[ben op zoek naar iemand anders]1keer in de week les en de rest van de week was ik volop met Udo aan Udo aan het werk om de week er op weer te kunnen laten zien dat we weer vooruit zijn gegaan, maar Udo had er ineens genoeg van, ik kreeg hem niet meer ontpannen aan het lopen en hij zat helemaal vast.
Ik heb hem toen een week rust gegeven en toen was alles weer oke.
IK had[ben op zoek naar iemand anders]1keer in de week les en de rest van de week was ik volop met Udo aan Udo aan het werk om de week er op weer te kunnen laten zien dat we weer vooruit zijn gegaan, maar Udo had er ineens genoeg van, ik kreeg hem niet meer ontpannen aan het lopen en hij zat helemaal vast.
Ik heb hem toen een week rust gegeven en toen was alles weer oke.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Ja hoor, hebben wij ook wel eens. Dan wil het gewoon echt niet. Nu is die periode gelukkig voorbij en gaan we langzaam verder in een stijgende lijn.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
-
Denk dat iedereen dat wel eens heeft. Helemaal als je een poosje fanatiek bezig bent. Dan krijgen ze er soms ff genoeg van
T is net als met mensen.. niet altijd evenveel zin om maar steeds door te gaan

Andor, Bjorgard x Briggen
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Mijn állerbeste, lieve vriendje
Dressuur M + 9
Vaardigheid M + 10
Ik zorg ook meestal dat ik de laatste dagen voor een wedstrijd niet teveel van ze vraag. Behalve bij sommige paarden die dat nou juist wel nodig hebben. 't Is altijd even aftasten wat het beste werkt, maar meer is lang niet altijd beter!
Zortin Z1 + 10 alweer!
Mindy Z2+15 en met pensioen
Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !

Flicka M1 + 11 en AA abop!!!
Jamie preferent, keur, prestatie en model !