Gister hadden we eindelijk weer menles na de zomerstop. Andor opgeladen en naar de manege gereden. Daar bleek dat we maar met z'n drieën les hadden

altijd goed voor wat extra aandacht!
Jan liet me zelf even prutsen en op een gegeven moment had ik hem er aardig bijlopen. Andor en ik vechten nogal eens met elkaar omdat we allebei eigenwijs zijn. Ik wil dan te snel dat ie er een beetje mooi bijloopt en Andor heeft dan zoiets van bekijk t ff

hij wordt stoer.. ik word stoer en dan is alles weer ver te zoeken

werkt dus niet.. maar gister was ik lekker ontspannen en ik had geduld..

en Andor werkte gewoon goed mee.. mag ook wat van gezegd worden! Nog even les in de hindernissen gehad. Ging allemaal prima! 25 september hebben we onze eerste (oefen)marathon

Vanmiddag kwam ik op stal. Mijn nichtje zou les hebben op Andor. Toen ik hem zag was t al duidelijk.. de tandarts was geweest. Andor had een dikke slijmdraad uit zijn mond hangen. Hij bleef maar kwijlen!

de rechterkant was ook best wel dik. Arm beestje.. We hebben hem maar even fijn gepoetst en toen maar weer op stal gezet. Zijn brokjes vast in een emmer laten weken. Je zag wel dat zijn mond wat minder dik werd. Morgen is het vast een heel stuk beter