Na een authentiek-Hoenderloo'se pannekoek even met de paardjes een rondje door het bos om de beentjes te strekken.
Daarna een slapeloze nacht dankzij Fjovrili, sjonge, wat kunnen die hard schreeuwen en zingen...

Zaterdagochtend super-ontbijtje en even gaan kijken bij het vertrek van het concours d'elegance. Toen paardjes klaarmaken en met de spullen naar het terrein. Iza en Vera waren zoals gewoonlijk weer mega klef en druk, maar het springen waarbij ze niet van elkaars zijde hoefde te wijken stond de dames wel aan.
Vlaggenrace ging ook nog redelijk (had verwacht dat Iza niet eens uit het vak zou willen als Vera er nog in zou staan). Toen Iza afgegeven aan Eva en Reitze opgezadeld.
Ik was blij dat ik even de kans had hem uitgebreid los te rijden, want tjee, wat was hij stoer

Onverwacht moest ik de ring in bij de nakomelingen van Sverre, dus alles bij elkaar heb ik er 2 uur opgezeten. Het voetballen met BvB was wel het hoogtepunt. Ik weet niet wie er meer lol had...Reitze, BvB of ik

Intussen had Eva Iza al klaar voor de demo pushball, dus die is er maar lekker op blijven zitten. Leuk om te zien dat team Rayon West (en dus NIET Noord Holland) onvoorbereid zo'n leuke demo kon geven.
Toen het defile, en de prijsuitreiking...zonder te oefenen waren we zomaar 3e geworden (achter Fjovrili die al maanden aan het oefenen was, waaronder vrijdagavond nog in de hoofdring). Helemaal tevreden en super trots op mijn team, bedankt (vlnr Roos, Pablo, Esther, Wodan, Sandrien, Vera, Iza, Pauline, Neal, Ellen, Tim, Evaline, Svenna en supergroom Eva!!!

(allemaal M-dressuur fjordjes trouwens...behalve Pablo, of is die al M-mennen, Roos???)

En speciale dank natuurlijk voor Evaline die de shirts zo leuk had laten bedrukken.
Zondag hebben we nog de tourtocht gereden. Iza en Vera in het tweespan en Esther en Wodan onder het zadel mee. Ondanks het omslaande weer was dat echt genieten! Wat een heerlijk span!

Ik kan alleen maar zeggen: wat een super weekend!!! Nu moe en voldaan op de bank foto's kijken...