Ons weekendje Hoenderloo

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
yvette

Ons weekendje Hoenderloo

Bericht door yvette » zo 08 aug 2010, 19:09

Vrijdagavond kwam ik aan op de Krimhoeve waar Sandrien, Cor, Eva, Vera en Iza al op mij stonden te wachten.
Na een authentiek-Hoenderloo'se pannekoek even met de paardjes een rondje door het bos om de beentjes te strekken.
Daarna een slapeloze nacht dankzij Fjovrili, sjonge, wat kunnen die hard schreeuwen en zingen... _-:( (misschien een nieuw Fjovrili-artikel uitbrengen: oordopjes... :+ )

Zaterdagochtend super-ontbijtje en even gaan kijken bij het vertrek van het concours d'elegance. Toen paardjes klaarmaken en met de spullen naar het terrein. Iza en Vera waren zoals gewoonlijk weer mega klef en druk, maar het springen waarbij ze niet van elkaars zijde hoefde te wijken stond de dames wel aan.
Vlaggenrace ging ook nog redelijk (had verwacht dat Iza niet eens uit het vak zou willen als Vera er nog in zou staan). Toen Iza afgegeven aan Eva en Reitze opgezadeld.
Ik was blij dat ik even de kans had hem uitgebreid los te rijden, want tjee, wat was hij stoer 8-)
Onverwacht moest ik de ring in bij de nakomelingen van Sverre, dus alles bij elkaar heb ik er 2 uur opgezeten. Het voetballen met BvB was wel het hoogtepunt. Ik weet niet wie er meer lol had...Reitze, BvB of ik :D
Intussen had Eva Iza al klaar voor de demo pushball, dus die is er maar lekker op blijven zitten. Leuk om te zien dat team Rayon West (en dus NIET Noord Holland) onvoorbereid zo'n leuke demo kon geven.

Toen het defile, en de prijsuitreiking...zonder te oefenen waren we zomaar 3e geworden (achter Fjovrili die al maanden aan het oefenen was, waaronder vrijdagavond nog in de hoofdring). Helemaal tevreden en super trots op mijn team, bedankt (vlnr Roos, Pablo, Esther, Wodan, Sandrien, Vera, Iza, Pauline, Neal, Ellen, Tim, Evaline, Svenna en supergroom Eva!!! *o/*
(allemaal M-dressuur fjordjes trouwens...behalve Pablo, of is die al M-mennen, Roos???)
Afbeelding

En speciale dank natuurlijk voor Evaline die de shirts zo leuk had laten bedrukken.

Zondag hebben we nog de tourtocht gereden. Iza en Vera in het tweespan en Esther en Wodan onder het zadel mee. Ondanks het omslaande weer was dat echt genieten! Wat een heerlijk span! :~

Ik kan alleen maar zeggen: wat een super weekend!!! Nu moe en voldaan op de bank foto's kijken...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Wiesje

Re: Ons weekendje Hoenderloo

Bericht door Wiesje » zo 08 aug 2010, 19:31

Wat een leuk verslagje van jullie weekend zeg!
Jullie dus ook erg genoten :D
(maar alleen 's nachts dus niet :D :D . Maar de nacht erna zijn we toch best stil geweest? O:) We moesten ons nieuwe clublied gewoon goed oefenen :)ddd :+ )

O, even de duidelijkheid, Fjovrili was vrijdagavond puur het opzetten nog een keer aan het doornemen hoor, we hebben niet met de paarden daar geoefend.)
yvette

Bericht door yvette » zo 08 aug 2010, 19:36

Wiesje schreef:Jullie dus ook erg genoten :D
(maar alleen 's nachts dus niet :D :D . Maar de nacht erna zijn we toch best stil geweest? O:) We moesten ons nieuwe clublied gewoon goed oefenen :)ddd :+
Haha, de tweede nacht klonk het alsof er af en toe iemand vermoord werd...en het lied kennen wij nu ook hoor: ''...en hoe we heten...EN HOE WE HETEN...en waar we wonen...EN WAAR WE WONEN, etc." :)ddd
Wiesje schreef:O, even de duidelijkheid, Fjovrili was vrijdagavond puur het opzetten nog een keer aan het doornemen hoor, we hebben niet met de paarden daar geoefend.)
Ok, dan heb ik dat verkeerd begrepen... :D
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » zo 08 aug 2010, 19:43

Hey hey hey ik mis een heel stuk! Je Reitze avontuur!! Die je overigens super hebt gereden yvet!! Bedankt!! :D

Groetjes Thessa :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
yvette

Bericht door yvette » zo 08 aug 2010, 19:44

Thessa Keizer schreef:Hey hey hey ik mis een heel stuk! Je Reitze avontuur!! Die je overigens super hebt gereden yvet!!
En dit dan?
Toen Iza afgegeven aan Eva en Reitze opgezadeld.
Ik was blij dat ik even de kans had hem uitgebreid los te rijden, want tjee, wat was hij stoer 8-)
Onverwacht moest ik de ring in bij de nakomelingen van Sverre, dus alles bij elkaar heb ik er 2 uur opgezeten. Het voetballen met BvB was wel het hoogtepunt. Ik weet niet wie er meer lol had...Reitze, BvB of ik :D
Wiesje

Bericht door Wiesje » zo 08 aug 2010, 19:56

yvette schreef:
Wiesje schreef:Jullie dus ook erg genoten :D
(maar alleen 's nachts dus niet :D :D . Maar de nacht erna zijn we toch best stil geweest? O:) We moesten ons nieuwe clublied gewoon goed oefenen :)ddd :+
Haha, de tweede nacht klonk het alsof er af en toe iemand vermoord werd...en het lied kennen wij nu ook hoor: ''...en hoe we heten...EN HOE WE HETEN...en waar we wonen...EN WAAR WE WONEN, etc." :)ddd
:D :D :D
Thessa Keizer

Bericht door Thessa Keizer » zo 08 aug 2010, 20:23

Hahaha, me lenzen niet in geloof ik 8)7

Groetjes Thessa :wave:
Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Anna

Bericht door Anna » ma 09 aug 2010, 04:01

Ja jullie hebben zeker genoten, ik heb jullie nog gefilmd met het springen :D
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » ma 09 aug 2010, 06:12

Het was echt een super geslaagd weekend! Gisteren ondanks het weer toch een heerlijke rit gemaakt.
Ben benieuwd naar de andere foto's. Wood was weer blij mee naar huis te gaan, die rende bijna de trailer in :-)
Wodan en ik M1+10
Lotte

Bericht door Lotte » ma 09 aug 2010, 06:24

Jullie dus ook zo'n leuk weekend gehad! :D
Gefeliciteerd nog met jullie derde prijs, jullie gingen ook super!
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
rocky&moby

Bericht door rocky&moby » ma 09 aug 2010, 06:59

Jullie zagen er erg leuk uit, mooie shirts!

Het team heeft volgens mij ook goed gereden, heb helaas niet
alles kunnen zien maar, wat ik heb gezien ging hartstikke goed.
Ellebel

Bericht door Ellebel » ma 09 aug 2010, 07:15

Het was echt een superweekend en uiteraard zaterdag bloedfanatiek geweest. Tim was aan het einde van de dag eigenlijk stikmoe maar draafde dapper van het keuringsterrein naar de Witte Hoeve, en dat na van 09.00 tot 17.00 opgezadeld staan.

Het ponyvoetbal vond ie geloof ik het meest geslaagd. Ga zo eens fotootjes kijken!
DaphneT

Bericht door DaphneT » ma 09 aug 2010, 08:00

Wat leuk dat jullie bijna allemaal M-fjordjes in jullie team hadden, dat is opzich ook al best bijzonder! Gefeliciteerd met jullie derde prijs!
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » ma 09 aug 2010, 08:07

Heb jullie eigenlijk alleen maar druk-druk-druk gezien hahaha, maar wel superleuk!

@Ellen: Die tim had nog mooi vaart er in :j, onvermoeibaar. Had je nog nooit met hem gevoetbald? Was wel grappig toen er tijdens de demo werd gezegd dat hij nog nooit gevoetbald had. Wij stonden bij de APK allemaal tegelijk: '"Timmie wél..." Wij hebben het vroeger ook wel eens gedaan en toen vond ie het ook machtig :=..die kan echt wel een geduchte medespeler worden!
Geluk is de vrucht van intens werk
Ellebel

Bericht door Ellebel » ma 09 aug 2010, 08:55

Bella schreef:Heb jullie eigenlijk alleen maar druk-druk-druk gezien hahaha, maar wel superleuk!

@Ellen: Die tim had nog mooi vaart er in :j, onvermoeibaar. Had je nog nooit met hem gevoetbald? Was wel grappig toen er tijdens de demo werd gezegd dat hij nog nooit gevoetbald had. Wij stonden bij de APK allemaal tegelijk: '"Timmie wél..." Wij hebben het vroeger ook wel eens gedaan en toen vond ie het ook machtig :=..die kan echt wel een geduchte medespeler worden!
Wist ik helemaal niet :D . Zelf nog nooit gedaan met hem dus, ben aan het zoeken naar een bal om aan te schaffen, is wel erg grappig!
yvette

Bericht door yvette » ma 09 aug 2010, 11:38

Anna schreef:Ja jullie hebben zeker genoten, ik heb jullie nog gefilmd met het springen :D
Leuk, ik ben benieuwd!

Hier staan trouwens wat foto's:
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=40071
Vera

Bericht door Vera » ma 09 aug 2010, 14:10

tja ik denk dat ik hier weinig meer heb aan te vullen.
Vandaag zijn wij met Vera en Iza thuis gekomen. Het was heel erg rustig vanacht! We hebben heerlijk geslapen.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
janna
Contacteer:

Bericht door janna » ma 09 aug 2010, 15:44

Mooi weekendje hebben jullie gehad.
En idd Tim en voetballen, die zal wel gedacht hebben..... jeeeeh mag ik weer! Dit is leuk!
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)

Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
Anouska

Bericht door Anouska » ma 09 aug 2010, 18:17

Hoor het de omroeper na jullie meerkamp opreden nog zeggen: Er mag geklept worden. Sanderien daar overheen: Nee, niet klappen. Had al zo'n idee dat Vera druk was.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Vera

Bericht door Vera » ma 09 aug 2010, 18:44

Anouska schreef:Hoor het de omroeper na jullie meerkamp opreden nog zeggen: Er mag geklept worden. Sanderien daar overheen: Nee, niet klappen. Had al zo'n idee dat Vera druk was.

Dat was tijdens de tonnenrace. Toen werd er geroepen dat er aangemoedigd en geklapt mocht worden. En ik had al zo'n moeite om in mijn eentje in de baan te zijn. Als er dan geklapt was had ik al lang weer bij de uitgang geweest. Daarna maakte het me niet uit.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Plaats reactie