Dit weekend heb ik moby 10 jaar en, het stamboek vierde haar 55 jarig jubileum.
Het was een erg leuke dag en gelukkig hebben we best mooi weer gehad.
Moby vrijdagavond bij de wei met flessen warm water een beetje gewassen, wat een gedoe hihi. Die nacht moest mijn vriend gewoon werken, rond 4 uur kwam hij thuis dus gauw even slapen en toen ging de wekker om half 7.
Gauw alles in de auto en toen naar de wei, moby vond het wel gek. Transportbeschermers?! een trailer?! gelukkig liep hij er braaf in 1 keer op en heeft hij een rustige reis naar hoenderloo gehad.
Daar aangekomen keek hij ze ogen uit, allemaal fjorden, wat leuk!
Al gauw voelde hij zich weer helemaal thuis en vond ik het ook wel weer gezellig, even net als jaren geleden met moobs op stap.
We hebben het concour d'elegance gereden en, hij heeft bij de veteranen meegedaan. Helaas heb ik daar alleen een foto van siets van. dus als iemand foto's heeft gemaakt

Veel mensen gesproken die we al lang niet gezien hebben en, genoten van alle fjorden en de leuke verhalen die je dan weer hoort. Rond half 8 waren we thuis en moby heeft vannacht volgens mij heerlijk geslapen.
Op naar het volgende jubileum over 5 jaar, hopelijk dan nog een keer met moby erbij. Iedereen die vrijwilliger is geweest of mee gedaan heeft aan de organisatie bedankt het was een geslaagde dag!