Een tijd geleden heb ik in dit topic (http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 14&t=38850) verteld dat het nu mijn ouders niet meer buitenaf wonen en de fjorden ook niet meer bij mijn zus kunnen staan, toch allemaal lastig ging worden. Daarom heb ik destijds ook Elske verkocht (iets waar ik het heel moeilijk mee had) en heb ik er nu dus nog maar twee (Paula en Aliena), want voor beide veulens is er ook al een eigenaar. We hebben er lang over gedacht, wat nu te doen. Op de één of andere manier kon ik het gewoon niet over mijn hart krijgen er eentje van de twee te verkopen, dus het werd voor mij een soort alles of niets. Dat klinkt gek, maar het voelde gewoon zo dat als ik er eentje weg moest doen, ik het er zo moeilijk mee ging krijgen, dat ik er liever geen meer over hield. Ik kan tussen die twee ook gewoon geen keuze maken. Ze zijn beide zo verschillend en om verschillende redenen belangrijk voor me. Na lang wikken en wegen, stallen kijken en overleggen, hebben we echter toch besloten beide knollies te houden. Het zal financieel best gevolgen hebben, want twee in pension is toch heel wat anders dan twee aan huis, maar aan de andere kant: we werken allebei fulltime en je kan alles wel oppotten, maar daar word je ook niet gelukkig van. Mijn vriend vond ook dat als de paarden voor mij echt ontspanning is, hij het er wel voor over had

Ik wilde jullie dit goede nieuws natuurlijk niet onthouden! Hopelijk kan ik op deze manier toch nog een aantal jaar genieten van ze.