boete voor te hard huifkarren????
- cowgirlwillie
- Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
- Contacteer:
boete voor te hard huifkarren????
gister erg gelachen om lynda. ze liep weer vrolijk voorwaarts te draven voor de huifkar. (wij doen samen kinderfeestjes bij ons op de boerderij met een huifkartochtje over het platteland en een bospaadje)
opeens stond er een nieuw verkeersbord langs de weg met 50km. meteen gaat ze uit zichzelf over in stap! hahaha we moeten geen boetes voor snelheidsovertreding risceren natuurlijk whahahaha
ik had deze week trouwens een paar keer mijn garmin navigatie mee. erg leuk. ons standaard rondje met de kinderfeestjes blijkt 4,5 km te zijn.
in stap sjokt ze met 4/5 km per uur soms 6. in draf zo'n 9 a 10 km/u over de weg met een volle wagen.
Maaaar zodra we door het bospad komen met flinke hobbels gaat het koppie de lucht in en maken we vaart. Dit is leuk!
gejoel van kinderen moedigt haar nog meer aan.
dan gaat ze met een volle kar zo 13/ 14 km/u! lachen joh!
(voor een boete hoeven we dus eigenlijk niet heel bang te zijn haha)
opeens stond er een nieuw verkeersbord langs de weg met 50km. meteen gaat ze uit zichzelf over in stap! hahaha we moeten geen boetes voor snelheidsovertreding risceren natuurlijk whahahaha
ik had deze week trouwens een paar keer mijn garmin navigatie mee. erg leuk. ons standaard rondje met de kinderfeestjes blijkt 4,5 km te zijn.
in stap sjokt ze met 4/5 km per uur soms 6. in draf zo'n 9 a 10 km/u over de weg met een volle wagen.
Maaaar zodra we door het bospad komen met flinke hobbels gaat het koppie de lucht in en maken we vaart. Dit is leuk!
gejoel van kinderen moedigt haar nog meer aan.
dan gaat ze met een volle kar zo 13/ 14 km/u! lachen joh!
(voor een boete hoeven we dus eigenlijk niet heel bang te zijn haha)
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Re: boete voor te hard huifkarren????
Da's een flinke snelheid met een volle wagen! Orlinde loopt ook harder als het zwaarder wordt, zal wel fjord-eigen zijn.
GPS is handig he, als snelheidsmeter. Doe ik ook wel eens. Orlinde stapt meestal 4km/h, normaal drafje 12 en vlotte draf 14 of (onder het zadel) 16km/h.
GPS is handig he, als snelheidsmeter. Doe ik ook wel eens. Orlinde stapt meestal 4km/h, normaal drafje 12 en vlotte draf 14 of (onder het zadel) 16km/h.
Anke: we gaan nog veel samen beleven!
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
I.M. Orlinde: Fjordsport L-springen en LL-dressuur, landbouwproef A: Prestatiemerrie! En endurance klasse II (klasse 3 startgerechtigd), mennen FMD7 en FMV 5 en zoveel meer.
Fijn zo'n paard met kennis van de verkeersborden. Op school vast goed opgelet!
Wat doet zo'n Garmin navigatie. Kun je daarmee ook in vreemd gebied rijden zodat je niet verdwaalt?
Wat doet zo'n Garmin navigatie. Kun je daarmee ook in vreemd gebied rijden zodat je niet verdwaalt?
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
- kristelhans
Wat leuk zeg! Doe je ook 'grote mensen' rondrijden? (hint, hint)
- cowgirlwillie
- Contacteer:
ja kristel ik doe ook grote mensen rondrijden hoor en aangezien ik mij de pleures verveel nu ik niet mag rijden wil ik je graag eens rondrijden hoor alleen is zo alleen. dus meeten? pb maar.
jankeke: mijn garmin geeft de snelheid aan, de gemiddelde snelheid, aantal afgelegde km's en de tijd dat je onderweg bent aan.
ook kan ik een pijltje mee laten lopen in een leeg scherm, die laat dan een stippeltjesroute achter. mocht ik verdwalen dan kan ik proberen mijn pijltje langs de zelfde route terug te laten gaan over het al staande stippellijntje. helaas heb ik niet zoiets moois waarop een plattegrond staat ofzo. maar het helpt altijd wat.
het is meer een leuk speeltje als je wilt weten hoe hard je gaat en hoeveel km je aflegt.
ik heb hem gekocht toen ik endurance reed.
jankeke: mijn garmin geeft de snelheid aan, de gemiddelde snelheid, aantal afgelegde km's en de tijd dat je onderweg bent aan.
ook kan ik een pijltje mee laten lopen in een leeg scherm, die laat dan een stippeltjesroute achter. mocht ik verdwalen dan kan ik proberen mijn pijltje langs de zelfde route terug te laten gaan over het al staande stippellijntje. helaas heb ik niet zoiets moois waarop een plattegrond staat ofzo. maar het helpt altijd wat.
het is meer een leuk speeltje als je wilt weten hoe hard je gaat en hoeveel km je aflegt.
ik heb hem gekocht toen ik endurance reed.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Haha, dat is grappig..
Wel handig zo'n navigatie.
Hoe is het met je buikje?
Wel handig zo'n navigatie.
Hoe is het met je buikje?
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
- cowgirlwillie
- Contacteer:
al lekker rond aan het worden, ik pas bijna geen kleren meer uit mijn kast dus donderdag op naar de koopavond en positiekleding scoren. dan is het helemaal echt he?
ik kan de baby nu ook al echt voelen van binnen en van buiten zooo gaaf.
gelukkig kan ik nog steeds soepel op de huifkar klimmen, het zit nog niet in de weg en ik rol er nog niet af hahaha
ik kan de baby nu ook al echt voelen van binnen en van buiten zooo gaaf.
gelukkig kan ik nog steeds soepel op de huifkar klimmen, het zit nog niet in de weg en ik rol er nog niet af hahaha
- kristelhans
Leuk! Ik ga eens kijken of ik over een tijdje die kant op kan komen..combineer ik het met Drenthe! Ik heb 6 weken zomervakantie dus gaat vast lukken!cowgirlwillie schreef:ja kristel ik doe ook grote mensen rondrijden hoor en aangezien ik mij de pleures verveel nu ik niet mag rijden wil ik je graag eens rondrijden hoor alleen is zo alleen. dus meeten? pb maar..
- cowgirlwillie
- Contacteer:
leuk!
- kristelhans
Ik heb nog nooit van mijn leven op een huifkar gezeten..das wel erg op zich haha..
- cowgirlwillie
- Contacteer:
helemaal als je gek op fjorden bent. een fjored hoort gewoon bij een huifkar vind ik haha