Updeet Paardenspul

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
nina1993

Updeet Paardenspul

Bericht door nina1993 » za 12 jun 2010, 16:55

Ik ben al een tijdje wat minder actief op FW dan voorheen dus vond het weer eens tijd voor een update.

Allereerst (uiteraard :D ) Nina:
Nadat we naar het Balingehof zijn geweest hebben we het zadel aan laten passen. Dit zit nu gelukkig beter. Of het ook daadwerkelijk goed zit zal de tijd uit moeten wijzen. Ik ben inmiddels weer 2x zelfstandig met haar naar buiten geweest. De eerste keer ging erg goed. De 2e keer was vanochtend. Die ging in het begin iets minder. Na een kleine 100 meter zag ze kans om zich om te draaien en terug te galopperen. Ik denk op zo'n moment al niet eens meer iets in de trant van oh sh*t, maar slaak een diepe zucht en heb zoiets van daar gaan we weer 8)7 .
Zweepje aan de andere kant en nog een poging wagen. Na een kleine km waren we aan het eind van de weg en liet ik haar al een stuk losser. Zoef, omdraaien en gaan... Wat kun je dan blij zijn met een stel flinke eiken langs de weg :D . Na 3 bomen kon ik haar tegen de 4e aan parkeren. Neus in de goede richting en weer gaan. Wat blijkt? Was weer een typische fjordenactie, het bord dat de buurman had geplaatst vond ze helemaal niks, daarom vertrok ze 8)7 . Nadat we even later de pinken overleeft hadden ging de rit relatief rustig weer verder. We zijn vandaag dan ook voor het eerst begonnen met de training voor de 4daagse in augustus.
Verder pakt ze het werken aan de dubbele longe erg goed op. Is ook ontzettend leuk om te zien, want ze laat me direct merken wanneer ik een foute hulp geef.

Dan Zhellie: