Lal, met je skippybal..

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Esther

Lal, met je skippybal..

Bericht door Esther » za 05 jun 2010, 18:54

Naja, anders rijmt het niet..

Vandaag de oude skippybal van Elvis en Eachann maar weer eens op de lappen gehaald. Hij is nog wel heel, maar niet meer mooi rood, hij is lichtroze en een beetje groen, maar goed, dat mag de pret niet drukken..

Eerst even gewoon met de paardjes geknuffeld, even controleren of alles nog heel is, Digai even aanhalen etc. Digai en Fjella gaat nu ook wel goed, ze staan ook wel eens samen.
Digai is wel een beetje preuts :o , ik aaide hem over zijn lijf, maar bij zijn buikje richting zijn zaakje haalde hij even uit naar achter.. Vond hij toch niet zo leuk, ging later wel beter, het moet ook even wennen..

Toen kwam ik terug met skippy..
Ik gooide hem in het land en jawel, meteen 3 neusjes erbij, die van Jeskim niet natuurlijk, die heeft wel wat beters te doen..
Na wat gesnuffel besloot Flower dat de skippy van haar was en zij begon dus Digai en Fjella dat duidelijk te maken.. Nadat die waren verjaagd ging Flower de skippy eens even goed verkennen.. Bijten lukt niet echt, daar is hij te groot voor, bij het handvat kan dat wel.. Verder kun je er leuk mee rollen en je hoef ertegenaan planten..

Ik zat verderop in de wei toe te kijken en Flower besloot dat ik ook wel interessant was.. Dus die kwam naar me toe om een knuffel te halen..
Fjella zag daarop haar kans schoon om ook eens beter te kijken. Die had het handvat al heel snel gevonden tilt hem op en ging er mooi mee staan zwaaien, hihi.. Dat was leuk tot de skippy tegen haar borst zwaaide, WAAAHH!! Dat was wel erg eng..

Moet zeggen dat ze verder weinig onder de indruk waren. Digai mocht nog niet meespelen van zijn mama, dus die zal er later kennis mee moeten maken..

Daarna nog even wat grondwerk gedaan met Flower, ging wel aardig tot Digai zich ermee ging bemoeien.. Die moest even achter Flower aan rennen en haar bijten.. Volgende keer toch even Flower apart nemen geloof ik, hihi..
Een keer ging het wel heel raar, toen ging de kleine man helemaal uit zijn dak en begon hij in het rond te bokken en hij mepte dus ook een keer mijn kant op.. Hij was er al snel vandoor, maar heb hem het halstertouw achter zijn kont aan gemikt, nu kan ik niet echt richten, maar precies raak!! Was net of het een lasso was, hij schrok er flink van toen hij de knip tegen zijn kont kreeg!! }-)
Maar ik zal er wel alerter op moeten zijn dat ik ook een keer een schoen tegen zijn holletje kan planten.. Niet meer zo bang is wel leuk, maar er zijn grenzen en die zal ook hij moeten leren..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Jankeke

Re: Lal, met je skippybal..

Bericht door Jankeke » za 05 jun 2010, 20:03

Dit vraagt om foto's!!!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Ivonne

Bericht door Ivonne » za 05 jun 2010, 20:12

wat je zegt Janneke :))
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Daphne!

Bericht door Daphne! » za 05 jun 2010, 20:20

Haha leuk verhaal. Zie de foto's van Elvis en Eachann nog helemaal voor me met die bal, gaat de tijd hard zeg.
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Vera

Bericht door Vera » za 05 jun 2010, 20:34

of: Lol met je skippybol!
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Annemarie

Bericht door Annemarie » za 05 jun 2010, 21:01

Hihi, het is beeldend verteld dat ik me ongeveer voor kan stellen hoe dit er allemaal uitzag. Hoop dat Digai snel mee mag spelen van mams.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 06 jun 2010, 07:42

zoals al aangegeven vraagt dit om foto's Esther :D
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 06 jun 2010, 11:22

Foto's Es!!!!! Dit kan echt niet met alleen maar een verhaal, haha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Esther

Bericht door Esther » zo 06 jun 2010, 19:54

Ik had geen cam bij me, maarde volgende keer zal ik het proberen..
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Mir

Bericht door Mir » ma 07 jun 2010, 09:40

leuk joh al dat jonge spul om de skippy :D . Jeskim niet gekeken of het toch niet stiekem een heeeeele grote appel was?
Digai is dus wel een vent aan het worden met zijn streekjes.
Onze shet heeft eens een jollybal een lel gegeven met haar achterbenen. Ding schoot alleen tegen een boom en als een boomerang terug tegen shet... nooit meer aangeraakt dat ding na 60 rondjes in rengalop door de wei :+ .
Jankeke

Bericht door Jankeke » ma 07 jun 2010, 11:05

Mir schreef:Onze shet heeft eens een jollybal een lel gegeven met haar achterbenen. Ding schoot alleen tegen een boom en als een boomerang terug tegen shet... nooit meer aangeraakt dat ding na 60 rondjes in rengalop door de wei :+ .
_/-o_ _/-o_ _/-o_
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Esther

Bericht door Esther » ma 07 jun 2010, 17:46

Mir schreef:leuk joh al dat jonge spul om de skippy :D . Jeskim niet gekeken of het toch niet stiekem een heeeeele grote appel was?
Digai is dus wel een vent aan het worden met zijn streekjes.
Onze shet heeft eens een jollybal een lel gegeven met haar achterbenen. Ding schoot alleen tegen een boom en als een boomerang terug tegen shet... nooit meer aangeraakt dat ding na 60 rondjes in rengalop door de wei :+ .
Whahahaa!! _/-o_
Te hilarisch voor woorden!!
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie