Bink wordt piloot

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
truus1970
Contacteer:

Bink wordt piloot

Bericht door truus1970 » wo 26 mei 2010, 12:11

Ik ging vanmorgen rijden. Ging prima, hij stapte vlot van he tland weg, helemaal leuk. Komen we bij de sloot. waar we altijd langs moeten om het bos in te gaan. Zwemt daar heel rustig en vredig een zwaan. Bink dacht daar anders over en dacht aan de KLM. Hij keerde om en vloog naar huis. Hij kan echt vliegen. Dacht bij het land hem even rustig te krijgen door rondjes te stappen. Was ook niet zo, want raika vondt zo'n vliegende Bink ook wel leuk, en ging me doen. Dus hup, weer het bos in, langs de sloot, vol adrenaline, maar we hebben ons rondje gereden. met vrij vel hupsjes van bink, want adrenaline is niet maar zo weer weg.

Eens aan tamara vragen of ze me wil helpen bink zwaan mak maken. want dit was niet grappig. Toen ik afstapte had ik behoorlijk sheaky benen.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
rowenna

Re: Bink wordt piloot

Bericht door rowenna » wo 26 mei 2010, 12:22

Zo is schrikken zeg.
Maar gelukkig is er verder niks gebeurt.
En heeft Bink zijn vliegbrevet gehaalt hihi.
Nee zonder gein, is echt vervelend als een paard er zo vandoor gaat en hopelijk kun je het hem nog een beetje afleren.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
kristelhans

Bericht door kristelhans » wo 26 mei 2010, 13:25

Nou ja..over aanstelleritis gesproken zeg...haha wat een mietje! ;) Nee, das niet leuk..volgende keer hopelijk beter!
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » wo 26 mei 2010, 13:38

mis je je mak maak maatje,haha.

ik wil wel eens mee hoor!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Jankeke

Bericht door Jankeke » wo 26 mei 2010, 13:56

Een zwaan.......nou ben ik ook bang voor hoor. Kan het me goed voorstellen! Ga ik ook voor op de loop. Dussss Bink.....pas maar goed op want ze zijn levens gevaarlijk!!!!!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 26 mei 2010, 14:02

Die KLM reclame met de zwaan is wel een erg mooie maar om hem nou te gaan naspelen, gekke Binky.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 26 mei 2010, 18:40

het gingd elaatste tijd heel goed met bink en mij. Ook de eendjes trotseren wij dapper en zonder al te veel gekheid. Maar die zwaan..........wat kan bink rennen zeg.

Dus tamara als je afspraakje wilt met mij, bink en De zwaan, graag. want dit is niet leuk. zwaan is al tijden in de sloot, alleen had bink hem nog nooit gespot. Zijn hem zelfs op 2 meter afstand al gepasseert, al had bink hem toen nog niet door, en scheet ik hem al.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
foss

Bericht door foss » do 27 mei 2010, 03:35

Ja die dingen die kunnen vliegen blijven eng voor sommige paarden.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
cowgirlwillie
Locatie: op activiteitenboerderij "Het feestvarken" in Donkerbroek fr.
Contacteer:

Bericht door cowgirlwillie » vr 28 mei 2010, 08:36

jemig wat een schrik. kanp dat je opnieuw het rodnje gedaan hebt. ik geloof dat ik afgestapt was en een wandeltochtje had gemaakt... ben niet zo'n held op dat soort momenten.
Als je me zoekt: ik zit op mijn roze wolk! groetjes de mama van Luuk, Sanne en Mieke!
Plaats reactie