Had al van alles bedacht wat r zou kunnen gebeuren als ze elkaar weer zouden zien maar dit toch echt niet.
Nou ze maar gelaten want ze begonnen al te eten, Sloerie Snuit stond al met staart omhoog ahum, maar goed, t leek te gaan.
savonds met naar binnen halen stonden Haakon en Snuit tegen elkaar aan geplakt en Ubie remi alleen, Ubie maar mee genomen en naar stal gebracht, daarna weer terug om Haakon te halen, nou die had ik bijna naar stal kunenn dragen want vertikte t om te lopen, bleef maar roepen en omkijken naar Snuit?!
Vanochtend eerst Ubie in de wei gezet bij Snuit, ging goed ze renden samen stukkie op en gingen eten, toen dribbeltkont Haakon naar de wei en hoppa gelijk Snuit afschermen van Ubie en uithalen naar m.
Nou snap ik wel dat Ubie nu onderaan de rangorde staat, bedoel kudde op stal is al gevormd en Ubie komt als laatste, Haakon int Snuitje, maar we hebben toch besloten (romy en ik) om Snuit niet bij mijn duo te plaatsen, even beetje rust in de tent krijgen en Romy kreeg Snuit vandaag bijna met gevaar te pakken en das ook niet de bedoeling, Snuitje gaat over maandje verhuizen dus dan is r geen merrie meer op stal, hopelijk nemen ze dan genoegen met elkaar.............maf stel, hebben ruim 5 jaar samen gestaan, konden niet zonder elkaar en nu..........