Back to the.......
Back to the.......
......basis. Mijn eerst les sinds misschien wel een half jaar of meer. Nu bij Rien. Claudia heeft mij en Vlin er naar toe gebracht en foto's gemaakt (oei!!!).
Wat was deze les een prettige ervaring. Helemaal terug naar het voelen van je paard en je zit. Ben nu toch wel een hele ervaring rijker. Ik zat gewoon door het vele buitenrijden weer helemaal verkeerd waardoor hij eigenlijk met mij reed ipv ik met hem. Maar onder leiding van Rien begon hij zijn aandacht steeds meer bij mij te houden en werd hij zelfs wat ronder en ging hij andere spiertjes gebruiken in hals en bil.
Behalve toen voor zijn ogen Reitze een merrie moest dekken.....toen werd hij me toch een partij jaloers! Hij dacht echt iets van "hé, das mijn werk"! Toen had ik even mijn handen vol aan hem. Ik heb hem maar zoveel mogelijk bij het tafereel weg gehouden. De hengst in hem kwam weer even boven. Toch was ik wel trots op hem (en mijzelf) want regelmatig kreeg ik zijn aandacht toch weer terug bij mij.
Ik ga nu proberen het een en ander (buiten, heb geen bak) in praktijk te brengen. Over twee weken ga ik weer. Ik heb nu al zin.....en spierpijn.
Wat was deze les een prettige ervaring. Helemaal terug naar het voelen van je paard en je zit. Ben nu toch wel een hele ervaring rijker. Ik zat gewoon door het vele buitenrijden weer helemaal verkeerd waardoor hij eigenlijk met mij reed ipv ik met hem. Maar onder leiding van Rien begon hij zijn aandacht steeds meer bij mij te houden en werd hij zelfs wat ronder en ging hij andere spiertjes gebruiken in hals en bil.
Behalve toen voor zijn ogen Reitze een merrie moest dekken.....toen werd hij me toch een partij jaloers! Hij dacht echt iets van "hé, das mijn werk"! Toen had ik even mijn handen vol aan hem. Ik heb hem maar zoveel mogelijk bij het tafereel weg gehouden. De hengst in hem kwam weer even boven. Toch was ik wel trots op hem (en mijzelf) want regelmatig kreeg ik zijn aandacht toch weer terug bij mij.
Ik ga nu proberen het een en ander (buiten, heb geen bak) in praktijk te brengen. Over twee weken ga ik weer. Ik heb nu al zin.....en spierpijn.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Re: Back to the.......
Haha Janneke, het ging toch heel netjes.
Hier heb je alvast een foto:

Het ziet er toch al heel ontspannen uit, nu nog ietsje je onderbenen naar voren en dan zit je al stukken beter.
iK vond dat je het netjes hebt gedaan.
De rest volgt nog in je eigen topic op PP.
Hier heb je alvast een foto:

Het ziet er toch al heel ontspannen uit, nu nog ietsje je onderbenen naar voren en dan zit je al stukken beter.
iK vond dat je het netjes hebt gedaan.
De rest volgt nog in je eigen topic op PP.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Dank je Claudia! Moest denk ik op dat moment van Rien mijn onderbenen erg naar achteren doen om het kantelen van mijn bekken te voelen! Nou.....en dat voel ik nu nog steeds!!!!!
All that we see
All that we seem
All that we seem
- Anne&Wendie
- Contacteer:
Mooie foto Janneke!
Beloofd wat voor je eigen topic

Trees
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power
Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Hinte
Gipsy
Meis
Mini fjorden power

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
- kristelhans
Wauw Janneke! EINDELIJK eens foto('s) van jou en Vlin! Mijn GOD, het is net of ik Beer zie lopen daar joh! Jij zei al dat ze veel op elkaar lijken maar ik heb niet zoveel beeldmateriaal van hem om te vergelijken maar op deze ene foto zie ik al zoveel overeenkomsten!
Wat gaaf dat je zo hebt genoten..spierpijn is goed, dan weet je dat je lekker bezig bent geweest! Lief van Claudia dat ze jullie ook wil brengen en halen zeg (en fotograferen). Ik hoop voor je dat er nog vele, leerzame, geniet-momenten mogen komen!
Wat gaaf dat je zo hebt genoten..spierpijn is goed, dan weet je dat je lekker bezig bent geweest! Lief van Claudia dat ze jullie ook wil brengen en halen zeg (en fotograferen). Ik hoop voor je dat er nog vele, leerzame, geniet-momenten mogen komen!
- Thessa Keizer
Vlin is echt een super leuk paard Janneke!! Hij ziet er goed uit, mooi type.
Leuk dat het zo goed ging, ik heb later nog les gehad op Reitze van Rien en dat ging ook echt heerlijk!
Lekker zo doorgaan met je knappe man!
Groetjes Thessa
Leuk dat het zo goed ging, ik heb later nog les gehad op Reitze van Rien en dat ging ook echt heerlijk!
Groetjes Thessa

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
en Blaze mijn pennypony paardje!!
en ook Elegant, alias Schimpie, mijn knappe schimmel ruin
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
kristelhans schreef:Wauw Janneke! EINDELIJK eens foto('s) van jou en Vlin! Mijn GOD, het is net of ik Beer zie lopen daar joh! Jij zei al dat ze veel op elkaar lijken maar ik heb niet zoveel beeldmateriaal van hem om te vergelijken maar op deze ene foto zie ik al zoveel overeenkomsten!
Ja, en janneke heeft ook op een heerlijke tijd les, 9.00 in de ochtend.
De rest van de foto's komen maar die moet ik nog uploaden.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Fijn dat Rien je wil helpen zo! Die kent natuurlijk jou paard al langer en kan daarmee super jullie dressuurmatig op gang te helpen.
Giel
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
(Timor x Yanneke v. Sverre)
Norvyn
(Timor x Gentle v. Drafur)
- kristelhans
Das toch een fijne tijd? Heb je de rest van de dag nog om andere dingen te doen! (ik ben echt een ochtendmens dus makkelijk praten voor mij haha!)
Ik ben ook een ochtend mens maar ik mijn trailer had ik dus nog in Udenhout staan(was ik vergeten). Dus eerst naar rien en toen weer terug naar Jannekekristelhans schreef:Das toch een fijne tijd? Heb je de rest van de dag nog om andere dingen te doen! (ik ben echt een ochtendmens dus makkelijk praten voor mij haha!)

Maar dat vind ik niet erg.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- kristelhans
Heerlijk paardendagje! Ik liet net de foto van Vlin aan manlief zien zonder dat ik wat zei: "Hee, die lijkt best veel op Beer!"
- Machteld&Falco
Wat is het een leuk dier! Ben benieuwd naar meer 
Leuk dat je zo geholpen wordt! Ik merk toch ook dat ik de regelmatige ondersteuning van les mis. Wil dan ook zsm een trailer/vrachtwagentje, zodat ik met de paarden wat vaker uit lessen kan.

Leuk dat je zo geholpen wordt! Ik merk toch ook dat ik de regelmatige ondersteuning van les mis. Wil dan ook zsm een trailer/vrachtwagentje, zodat ik met de paarden wat vaker uit lessen kan.
http://pijama.come2me.nlFjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
Ik ben ook op zoek naar een (low budget) trailertje maar ter overbrugging wil Claudia mij helpen. Ben ik erg blij mee!Machteld&Falco schreef:Wat is het een leuk dier! Ben benieuwd naar meer
All that we see
All that we seem
All that we seem
Ik ben ook erg blij met mijn knollie en misschien dat hij nu door Riens lessen weer meer spiertjes krijgt op hals en bil. Ik ga dus zeker door!Thessa Keizer schreef:Vlin is echt een super leuk paard Janneke!! Hij ziet er goed uit, mooi type.
Groetjes Thessa
Dus na mij heb jij ook nog les gehad. Rien heeft het maar druk met de dames van FW (hihi). Fijn dat het met Reitze vandaag ook lekker ging. Jij ook doorgaan met "jouw" erg knappe kerel!
All that we see
All that we seem
All that we seem
Toch is Beer veel groter dan Vlin. Hopelijk krijgt Vlin nu ook weer wat meer spier want hij moet nu echt werken (en ik ook). Maar het koppie heeft toch veel overeenkomsten. Maar het is dan ook familie!kristelhans schreef:Heerlijk paardendagje! Ik liet net de foto van Vlin aan manlief zien zonder dat ik wat zei: "Hee, die lijkt best veel op Beer!"
All that we see
All that we seem
All that we seem
Dat is ook zeker de reden dat ik bij Rien ben terecht gekomen. En ik heb gewoon veel vertrouwen in zijn kennis! Ik heb hem ook de hemd van het lijf gevraagd over fjorden, zadels, hoeven, tanden enz enz.janna schreef:Fijn dat Rien je wil helpen zo! Die kent natuurlijk jou paard al langer en kan daarmee super jullie dressuurmatig op gang te helpen.
All that we see
All that we seem
All that we seem
Dank je wel!! Hij is niet zo gespierd als die van jullie maar dat gaat nu gebeuren!!!!!!! (en ik krijg een kont als een bootwerker en armen als een houthakker). Het was erg leuk en fijn om te doen. Over 2 weken weer!!!Anne&Wendie schreef:Mooie foto Janneke!
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!!!!
All that we see
All that we seem
All that we seem
Wat een leuke foto Janneke. Jullie zijn een leuk stel samen. Ik ben benieuwd naar de andere foto's! En Vlin ziet er mooi uit. Dat dikke haar valt toch best mee zo te zien?
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
- Thessa Keizer
niet zo negatief hoor, je vent ziet er super uit!! Ook niet onbespiert!Jankeke schreef:Dank je wel!! Hij is niet zo gespierd als die van jullie maar dat gaat nu gebeuren!!!!!!! (en ik krijg een kont als een bootwerker en armen als een houthakker). Het was erg leuk en fijn om te doen. Over 2 weken weer!!!Anne&Wendie schreef:Mooie foto Janneke!
Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!!!!
Groetjes Thessa

Mijn enige echte grote liefde in mijn leven, AIKE!!!!!
Ennnnnn, Joost!!
Ennnnnn, Joost!!
- kristelhans
Is hij echt zoveel groter? Vlin oogt echt huge onder jou! Zo klein ben jij nou ook weer niet toch? Het ie qua looks inderdaad duidelijk familie! Merk je trouwens dat hij nu al wat meer begint te verharen?Jankeke schreef:Toch is Beer veel groter dan Vlin. Hopelijk krijgt Vlin nu ook weer wat meer spier want hij moet nu echt werken (en ik ook). Maar het koppie heeft toch veel overeenkomsten. Maar het is dan ook familie!kristelhans schreef:Heerlijk paardendagje! Ik liet net de foto van Vlin aan manlief zien zonder dat ik wat zei: "Hee, die lijkt best veel op Beer!"