grrrrrrr, ik was nogal lovend, over Rins, helemaal braaf is ze, op koninginnendag nog naar de manege in woudenberg geweest, wedstrijdje 60 cm gesprongen (voor het eerst van mijn leven

Nou heb ik jaren met dr gewandeld, dus ik dacht de longeerring is prut, ik pak ff mijn reflectiemateriaal uit de kast ook al was het overdag, het regende en ik ben graag zichtbaar!

maar goed, normaal gaat haar gestuiter na 10 minuten over, maar ik vrees doordat ze tegenwoordig meer dan een uur en kwartier wordt bereden ipv mijn vroegere gehobbel van een half uurtje

Ze snapte er zelf niks van, daar sta je dan met je goeie gedrag, als 13 jarige fjord en 23 jarige margot, kijken of niemand het ziet en z.s.m die kleine opdonder, die steeds kleiner werd, of was het de modder die hoger werd?????

Maar nee hoor, de boer kwam al kijken; en op zijn boers zei ie: Wat benn je almaal aant doen?Waarm doeje daat? (wat ben je allemaal aan het doen en waarom doe je dat, voor de ABNners onder ons)
Ik inmiddels met een bruine paardrijbroek en een rood hoofd, euh... momentje!!!!! FOUTJE!!
RIIIIIIIIIIIIIIIIINSSKEE RIIIIIIIIIIIINS JOEHOE!!
Maar goed, pony uit het land geplukt, in de paddock geplant, maar die was zo blubberig dat ik haar helaas er weer op bijna dezelfde manier uit kon vissen.
Ik was er helemaal klaar mee, heb pony zonder eten naar bed gestuurd.
gelukkig kon ik op de fiets weer lachen, eens in de zoveel jaar moet er toch iets gebeuren!

Mijn bijrijder een man van in de 40, zei dat ie Rins morgen is als vaderlijk persoon ging toespreken, en ik? Ik zet madame gewoon morgen hard aan het werk en ga maar eens een wasje draaien...

edit Got;voordat de dierenbescherming op de stoep staat