De omheining bestaat uit 1 draad schrikdraad overal en na een andere hafjaarling, shetjes en Pip er onder door te zien gaan, was Kootjes respect voor het draad al erg snel verdwenen..
er zijn 3 stukken land.. zij lopen dus overal.. goed nuja dat moet dan maar... kan er moeilijk 24/7 bij staan en telkens op juiste stuk gaan terugzetten.. maar nu rauzen ze ook nog eens het erf op richting kleiner stukje land aan de andere kant daarvan

Vanavond kom ik aan in de ZEIKregen (irritatie punt 1) en Ko was weer de wei uit ontsnapt met Pip en andere jaarling en shet

heb half uur in de stromende regen met een prikpaal boven mn kop gestaan voor meneer in volle galop eruit onderdoor durfde.. (zit geen ingang bij dat stukje).. (irritatie punt 3) alles terug de wei in gejaagd en nu zelf voor alle weiden 2 extra draden gespannen. even bij de boer aangebeld die er niet was maar de vrouw vd boer begreep me wel en ze gaat het overbrengen aan de boer..
ik wil gewoon verdorie niet dat ie het erf opraust.. respect voor draden is binnen een week verdwenen gewoon baal er zó van

tis verder echt onwijs fijn op stal, maar de omheining is niks met van die kleintjes. hafje en shetje zijn degene die het vooral doen en opjutten maar die gaan weg dus ik hoop dat Ko en Pip dan ook minder de hort op gaan.
daarnaast hield ik ook nog een touw vast wat wél stroom had (in die regen.. dat voelt dus niet fijn.. irritatiepunt 5! .. pleurde bijna in de modder in dat KUTland (irritatiepunt ).. en Kootje had 3 flinke bijtwonden maar voor ik er wat aan kon doen was meneer al naar achteren gerend GRRRRRRRRRRRRRR. nou hij zoekt het maar even uit! ga mooi geen km. door die butmodder sjouwen

ja.. heerlijk avondje was het... leuk hoor.. poownies...

(en tuurlijk vind ik hem wel lief hoor, maar vanavond kon ik Kootje, zijn mede-ontsnappers én de boer met z'n omheining wel even achter het behang plakken)