T-birds meeten in Delftse Hout

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Viv

T-birds meeten in Delftse Hout

Bericht door Viv » zo 02 mei 2010, 16:21

Jaja vandaag was de dag dat onze T-birds nozems (Zoef en Cadiz) gingen meeten in De Delftse Hout. Al hadden we daar wel zelf iets mooier weer bij in gedachten :D

Maar ik heb zooooooooooooooooooo enorm genoten. Gisteren was nog net op tijd mn Kimblewick bitje binnen dus die vanochtend meteen in mn hoofdstel gehangen en gepast. Ging prima dus hup teugels eraan geknupt en we zien we of het werkt straks in het bos.

Ger was er ook al snel met Zoef dus hupsakeej opzadelen en lekker het bosje in. Dobbeplas sloegen we maar over want daar heb je geen beschutting. Dus ook meeting met Jordy moesten we even skippen, wat een baggerweer.
Maar ohoh wat hebben we genoten. De boys waren heerlijk aan elkaar gewaagd qua tempo (en looks natuurlijk :D), Zoefje vond de bordjes soms nog beetje spannend maar die dikzak van mij stampte er zo langs (tsja thuisbosje kenttie zo onderhande wel). Lekker door de plassen gestampt en het bos 2,5x in de rondte gereden :D
Lekker lang teugeltje, lekker kletsen onderweg zaaaaaaaaaaalig!

Terug op stal de pony's meteen lekker onder dekentje gezet en toen Zoef (die het veul te gezellig vond bij neef Kdies) de trailer op gelokt met Diesje zn snoepies (werken altijd). Die nog even hapje laten eten en hup daar gingen ze weer :D Op weg naar huis.
Dies even snel uitgemest (ze staan ivm het weer weer even binnen), brokkies gegeven en toen zelf even snel omgekleed en op naar huis. Lekker onder de douche en even lekker wegdoezelen op de bank terugdenkende aan een zalig ritje met mn superpoownie :L en zn vriendje!!

Ger dit gaan we vaker doen, ze doen het zo leuk saampies. Thanx voor een heerlijk ritje!!

Gelukkig heeft Ger een waterdicht toestel dus pics kun je hier vinden: http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... 69&start=0
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
colunder

Re: T-birds meeten in Delftse Hout

Bericht door colunder » zo 02 mei 2010, 16:49

Ik had de foto's al gezien!
Fijn dat jullie ook zo genoten hebben je niet uit het veld hebben laten slaan door de regen!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Viv

Bericht door Viv » zo 02 mei 2010, 17:09

Nee hoor regen doet ons niks, lekker door de plassen stampen :D Was jullie ondergoed nog wel droog of konden jullie het ook uitwringen?
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Afbeelding
Marijke_

Bericht door Marijke_ » zo 02 mei 2010, 17:13

Als je er eenmaal op zit maakt die regen niet zoveel meer uit he? Echt top dat jullie zo'n fijne rit hebben gehad!

Mijn onderbroek was ook nat ja hahaha. Ben eindelijk weer een beetje op temperatuur :D. Zolang je er maar op zit is er niets aan de hand tot dat je stil gaat zitten. Brrrr.
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 02 mei 2010, 17:59

Heerlijk Viv, je was ook zo enthousiast aan de foon! Doet die Kdies toch maar mooi even..en Zoefje ook natuurlijk!
Gerritje

Bericht door Gerritje » zo 02 mei 2010, 18:07

Je mag echt trots op hem zijn Viv. Cadiz doet het super. Was heerlijk om hem zo door te zien dieselen. En Zoef was blij dat hij af en toe ereven achter mocht kruipen ;-)

Ik was toen ik op stal was aangekomen verkleumd. Zoef ging in de wei in volle galop naar zijn vriendjes om te vertellen over zijn leuke uitje.

We komen vaker hoor. Zeker omdat je snoepjes goed werken :-))
---
Viv

Bericht door Viv » zo 02 mei 2010, 18:17

Ze staan paraat hoor, kunnen we ook een keer naar het Bergse bos, ook erug leuk rijden daar (tig verschillende rondjes aan elkaar plakken tot 1 heule grote). Kun je ook wel kilometertje of 30-40 maken als je zou willen.
Kan Andy leuk PA/VETgatetje spelen op de berg.
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 02 mei 2010, 18:22

Ik vind jullie allemaal erg dapper om de regen zo te trotseren.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Anouska

Bericht door Anouska » ma 03 mei 2010, 13:42

Nog 2 die zich niet uit het veld laten slaan door de regen. Super dat jullie het zo leuk hebben gehad.
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » ma 03 mei 2010, 17:36

Heb jullie verzopen foto's al gezien hoor!
Echte diehards, jullie!
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Plaats reactie