De verhuizing

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
ki-m-m-ie
Contacteer:

De verhuizing

Bericht door ki-m-m-ie » vr 30 apr 2010, 19:08

Nou, vandaag zijn ze verhuisd!

Alles is helemaal goed gegaan. Toen ik de meiden op de trailer wilde zetten dacht ik er verstandig aan te doen om Patricia eerst te willen laden, omdat zij altijd zo makkelijk is. Maar onze madame had daar niet zo'n zin in. Ze bleef stokstijf staan er achterom kijkend naar Wendie van "Joh, kom op! Jij moet ook mee!"
Dus ik Wendie over genomen van Dascha (vriendin die meehielp met verhuizen) haar Patricia gegeven en Wendie liep er wel gelukkig zo op. En Patricia huppelde er zo achteraan.
Aangekomen in Abbenbroek wilde ik ze toch wel even loszetten in de paddock, omdat ze best een beetje nerveus waren. Wendie vond het ook vrij spannend in het begin toen ze het erf op liep. Beetje snuiven enz. Lekker in de paddock gestaan en daar gingen ze hoor...........
*fluit,fluit* Chilling in de paddock. Beetje op onderzoek uit. Het waren net Buurman & Buurman die de boel aan het verkennen waren.

Daarna wilde ik ze ff in de box zien. Ik was toch wel benieuwd hoe ze dat nou vonden. Saampjes in 1 box. En natuurljik hoeveel ruimte ze dan nog over hadden. Nou die box is veel groter dan dat ik had verwacht! Het gaat prima zo! Ze kregen lekker een plukje kuil en ze stond lekker neus aan neus te eten. Ik heb gelijk ff een paar fototjes gemaakt en morgen maak ik er nog een paar voor een betere indruk.

S'middags nog eventjes terug gereden om te kijken hoe het met de dametjes was. En ze stonden erbij alsof ze al een tijd zo staan. Helemaal niet nerveus oid. Just Chilling!
Daarna mochten ze nog ff los in de paddock en hij zou ze weer binnen zetten tot ong het avondeten. Dus hebben ze lekker nog een paar uur buiten gestaan

Ik ben blij dat alles zo goed gegaan is en dat de meiden het al naar hun zin hebben!
http://www.fjordenwereld.nl/phpBB3/view ... =5&t=38535
http://www.equitactus.nl
Paarden(sport)massage

Wendrika :+: Fjelljon x Drageset
Wendrika X Gnist = Jazzlin! 5 juni 2013 :+:

Patricia :+: Larsto (v.Tunar), Rust zacht Kampioentje!17-05-1995/24-08-2011
lientje

Re: De verhuizing

Bericht door lientje » vr 30 apr 2010, 19:21

Super Kim!! Weer een gerustelling toch :)
Yuur topfjord: 2003,2005,2006,2007 kampioen ruinen.

Trotse mama van Tara! Geboren 9-7-2011
Viv

Bericht door Viv » za 01 mei 2010, 05:42

Super joh, kom maar op met die foto's :D
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Gerritje

Bericht door Gerritje » za 01 mei 2010, 10:04

fijn dat het goed gegaan is.
---
Plaats reactie