gevlucht van stal
gevlucht van stal
pffffffff eindelijk kan ik ontladen vandaag!
stresspunt was tot een hoogtepunt gekomen!
om een heeeeeeeeeeeel lang verhaal te verkorten
ik stond op een stalletje....eigenaar is een alcoholist maargoed de stalling was goedkoop en onderling was het leuk en regelde we veel en we zorgde zelf voor de dieren'
eens in de zoveel tijd krijgt de staleigenaar het op zn heupen en krijgt iemand een veeg (vaak onterecht) uit de pan
maargoed iedereen houdt zn mond en slikt en gaat verder...
nu was de sfeer onderling de laatste tijd tot een dieptepunt gezakt, we hadden last van groepjesvorming en kletsers...
dat uitte zich in het niks voor elkaar over hebben jammergenoeg...
nu was het van het weekend weer zover...onderlinge strijd....die liep uit in een rustige discussie
en toen kwam de dronken eigenaar.......
zonder te weten wat er is kreeg ik de veeg uit de pan....de 3e onterechte in 3 maanden tijd
dit was de druppel
ik heb alles opgepakt en ben vertrokken
heb geen moeite genomen om het ook nog te gaan vertellen waarom
wel heb ik alles netjes achtergelaten en zeur ik niet over de stalling die ik nog tegoed heb (die ik al betaald heb)
misschien niet zo netjes om niks te zeggen
maar in laat mij niet uitmaken voor T***wijf en mij van het terrein afsturen terwijl ik nog niet klaar ben, en dan te horen krijgen ja je gaat morgen maar verder.......
vervolgens ga ik in de ochtend naar mn paard en hoor ik verder niks
en dan een stalgenootje met leugens om een schepje er boven op te doen....schreeuwend ging hij over het terrein , waar ik het T***wijf was en of ik nog kwam
werd zelfs gesmst dat hij weer als een dolle stier door de ronte ging
ook mijn vriendin heeft hij van de week aangevallen...
en dan...dan durf je niet meer naar stal als hij er is...en moet je al stressend alles regelen...ga je je paard ophalen in de hoop dat hij er niet is (en dat was gelukkig zo) en dat je iig zonder veel amok kan vertrekken
en nu........nu ben ik opgelucht en typ ik het even lekker van me af ....
stresspunt was tot een hoogtepunt gekomen!
om een heeeeeeeeeeeel lang verhaal te verkorten
ik stond op een stalletje....eigenaar is een alcoholist maargoed de stalling was goedkoop en onderling was het leuk en regelde we veel en we zorgde zelf voor de dieren'
eens in de zoveel tijd krijgt de staleigenaar het op zn heupen en krijgt iemand een veeg (vaak onterecht) uit de pan
maargoed iedereen houdt zn mond en slikt en gaat verder...
nu was de sfeer onderling de laatste tijd tot een dieptepunt gezakt, we hadden last van groepjesvorming en kletsers...
dat uitte zich in het niks voor elkaar over hebben jammergenoeg...
nu was het van het weekend weer zover...onderlinge strijd....die liep uit in een rustige discussie
en toen kwam de dronken eigenaar.......
zonder te weten wat er is kreeg ik de veeg uit de pan....de 3e onterechte in 3 maanden tijd
dit was de druppel
ik heb alles opgepakt en ben vertrokken
heb geen moeite genomen om het ook nog te gaan vertellen waarom
wel heb ik alles netjes achtergelaten en zeur ik niet over de stalling die ik nog tegoed heb (die ik al betaald heb)
misschien niet zo netjes om niks te zeggen
maar in laat mij niet uitmaken voor T***wijf en mij van het terrein afsturen terwijl ik nog niet klaar ben, en dan te horen krijgen ja je gaat morgen maar verder.......
vervolgens ga ik in de ochtend naar mn paard en hoor ik verder niks
en dan een stalgenootje met leugens om een schepje er boven op te doen....schreeuwend ging hij over het terrein , waar ik het T***wijf was en of ik nog kwam
werd zelfs gesmst dat hij weer als een dolle stier door de ronte ging
ook mijn vriendin heeft hij van de week aangevallen...
en dan...dan durf je niet meer naar stal als hij er is...en moet je al stressend alles regelen...ga je je paard ophalen in de hoop dat hij er niet is (en dat was gelukkig zo) en dat je iig zonder veel amok kan vertrekken
en nu........nu ben ik opgelucht en typ ik het even lekker van me af ....
Re: gevlucht van stal
Wat een toestand, daar zou ik ook niet willen staan!
Ik haat dronken mensen.
Kon je wel zo snel ergens met je paardje terecht dan??
Gelukkig was hij er niet toen je je paardje ging halen.
Ik haat dronken mensen.
Kon je wel zo snel ergens met je paardje terecht dan??
Gelukkig was hij er niet toen je je paardje ging halen.
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Jeetje, wat een verhaal zeg! Kan me goed voorstellen dat je nu opgelucht bent. 

Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011
www.fitenvitaaldier.nl
He bah wat een rotverhaal. Kan me voorstellen dat het een enorme opluchting is dat je daar weg bent!
Heb je al wel een nieuw plekje voor je paardje?
Heb je al wel een nieuw plekje voor je paardje?
Helaas zijn er genoeg van zulke stalletjes. Had je al wat achter de hand?
Goed dat je weg bent gegaan en er valt toch niet tegen zo'n man te praten dus dan kan je beter zo weggaan om een scheltpartij te voorkomen.
Je hoort het vaak, hier in de buurt is zelfs een amnege waar de eigenaar alcholist is ik zou daar mijn kind niet naar toe durven sturen.
Je hoort het vaak, hier in de buurt is zelfs een amnege waar de eigenaar alcholist is ik zou daar mijn kind niet naar toe durven sturen.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
dronken mensen zijn vreselijk. Goed dat je weggegaan bent. Hopelijk heb je iets achter de hand. Je zo te laten uitschelden zal ik ook niet pikken.
zulkse mensen ben je liever kwijt dan rijk.
zulkse mensen ben je liever kwijt dan rijk.
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
jeetje meis ik zou ook me spullen pakken hoor, zo ga je niet meer met plezier naar je paard.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd

Tjesus! Ik zou het ook niet pikken! Groot gelijk hoor!
Waar sta je nu
Waar sta je nu

Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

Wat een engerd zeg, wees maar blij dat je daar weg bent, want zoiets gaat nog een keer goed fout.
En echt gezellig was het er toch al niet meer, waar heb je je paardje nu staan?
En echt gezellig was het er toch al niet meer, waar heb je je paardje nu staan?
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011
♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep
heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
weet niet wat je vriendin heeft gedaan maar als iemand mij persoonlijk aanvalt (lichamelijk) heeft ie toch mooi n aanklacht aan zn broek hangen
nou mijn vriendin had per ongeluk de leslijst verkeerd ingevuld (paraaf gezet op plek waar alleen de staleigenaar het doet ivm betaling van de les)Carolinef schreef:weet niet wat je vriendin heeft gedaan maar als iemand mij persoonlijk aanvalt (lichamelijk) heeft ie toch mooi n aanklacht aan zn broek hangen
had hij zijn vinger tegen haar neus geduwd (waarschuwingsvingertje) dat ze dat niet meer mocht doen, dat ze onder het betalen uit wou komen en als ze het nog eens flikte ,ze op kon rotten

foto gisteren van zijn nieuwe stek:

hij staat nog 3 dagen alleen, dan is ie ook niet meer vruchtbaar en mag hij de groep in gaan....
maar wat ik begreep gaat hij heerlijk met een aantal jaarlinghengsten en een paar ruinen de groep in!

ik had deze stek idd al geregeld van de week, want voelde de nattigheid al aankomen

ik ben idd weggegaan op het moment dat hij er niet was om nog meer sjit te voorkomen, had ik geen zin an!
ben zo blij om te weten dat mijn paard nu veilig en wel op het land staat

Als hij toch met ruinen n hengsten komt te staan, kan hij er nu toch al wel bij? 

Djinty

nou tis eigenlijk meer dat hij ook nog niet gewend is aan het gras,want op de vorige stal mochten we nog steeds niet op de wei, dus hij gaat nu aantal dagen paar uur per dag naar buiten (vooraan) en dan vanaf het weekend mag hij ook de nachten erbij en kan hij in de groep (achteraan)k4tink4 schreef:Als hij toch met ruinen n hengsten komt te staan, kan hij er nu toch al wel bij?

Ah so!! Ik snap het
dan is het even niet anders

Wel veel plaatjes maken op je nieuwe stekkie hoor

Wel veel plaatjes maken op je nieuwe stekkie hoor

Djinty

jaaaaaaaaaa ik was al van plan om vanmiddag de camera mee te nemen 
ik heb ineens ook zo een lekker vrolijk gevoel over mij heen!

ik heb ineens ook zo een lekker vrolijk gevoel over mij heen!
Wat een last valt er dan van je schouder she?

Gatver, ik zou daar ook niet willen staan.
Veel plezier op je nieuwe stekkie!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
nou foto's met de camera werden het niet, omdat ik in het gips zit
wel met mijn mobiel wat gemaakt die zal ik straks plaatsen
heb veel reactie's gekregen van mensen uit mijn kennissenkring
ze geven mij allemaal gelijk dat ik weg ben gegaan (zeker de mensen die hem kennen)
wel met mijn mobiel wat gemaakt die zal ik straks plaatsen
heb veel reactie's gekregen van mensen uit mijn kennissenkring
ze geven mij allemaal gelijk dat ik weg ben gegaan (zeker de mensen die hem kennen)
jee wat een toestand.
Hoe kwam je nu zo snel aan een andere stal?
Hoe kwam je nu zo snel aan een andere stal?
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo