scary: slang in de waterbak
scary: slang in de waterbak
Gisteren ging ik Muis en Guuske naar Claudia brengen. Dus voor die tijd wilde ik de kraambox van Muis nog even helemaal schoonmaken.
Er staan een losse waterbak in, want daar zit geen automatische drinkbakje. Ik had het licht niet aan, het was nog een beetje schemerig (ze gaan altijd rond 6 uur naar buiten) ik wilde de drinkbak pakken om leeg te kiepen ligt er een opgerolde oranje met zwarte slang in het laatste beetje water, zijn koppie net boven het water uit. Ik schrik me eigen het apelazerus. Jeetje wat is dit nu weer?
Mijn nieuwschierigheid is altijd erg groot, dus licht aan gezet en vork gepakt om het beter te kunnen bekijken:
wat blijkt, het is een keurig gevlochten touwtje (zwart en oranje) en het koppie bleek de knoop te zijn aan het uiteinde. Hoe Muis die zo Keurig in die drink bak heeft gedeponeerd en vooral hoe ze er aan is gekomen zal altijd wel een raadsel blijven.
Er staan een losse waterbak in, want daar zit geen automatische drinkbakje. Ik had het licht niet aan, het was nog een beetje schemerig (ze gaan altijd rond 6 uur naar buiten) ik wilde de drinkbak pakken om leeg te kiepen ligt er een opgerolde oranje met zwarte slang in het laatste beetje water, zijn koppie net boven het water uit. Ik schrik me eigen het apelazerus. Jeetje wat is dit nu weer?
Mijn nieuwschierigheid is altijd erg groot, dus licht aan gezet en vork gepakt om het beter te kunnen bekijken:
wat blijkt, het is een keurig gevlochten touwtje (zwart en oranje) en het koppie bleek de knoop te zijn aan het uiteinde. Hoe Muis die zo Keurig in die drink bak heeft gedeponeerd en vooral hoe ze er aan is gekomen zal altijd wel een raadsel blijven.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
Re: scary: slang in de waterbak
hahahahahah wat zal jij geschrokken zijn!! Zulk soort dingen is ook echt typisch wat voor mij!! Muis dr kreabea!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!
5 mei 2011 geboren: Hjala!!
Alinde... bedankt voor alles meissie!
Wat een geweldige Muisjes aktie.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
hahaha! maar je schrikt wel! Ik had laatst een kikker in een emmer water, nou schrok ook even. gelijk maar even uitgezet bij de vijver van de buren.

het was vast een afscheids actie van muis, anders kan ik het ook niet verzinnen....
Muis Keurmerrie!
Whaha, arme jij! Ik zou me ook doodschrikken denk (alleen had ik wss mijn vriend geroepen haha)
Van Pablo de fjord naar Bernadette het tuigpaard.