Ze was al bekend met een zadel en hoofdstel, dus dat was geen probleem. Ook is ze al eens gelongeerd met zadel en hoofdstel en er had ook al eens iemand op gezeten, dus dinsdag maar eens begonnen met opstappen en aan de lijn stappen.
Zolang Paul meeliep met haar aan het halstertouw stapte ze prima door, totdat Paul even een longeerlijn ging halen, zodat hij niet continue mee moest hobbelen

Aan de longeerlijn ging het wel lekker, ondanks dat ze af en toe toch staakte, tot het moment dat Paul haar een beetje opjoeg, toen moest er ff een bokje uit hoor.
Heb haar toen nog heel even laten stappen en ben afgestapt, het was mooi geweest voor de eerste keer.
Woensdag weer erop geklommen en geprobeerd haar bij Paul weg te rijden, dat lukte op een gegeven moment goed, zo goed dat ze ineens een drafje maakte

Nu mag ze even 2 weekjes alles laten bezinken en als ik dan daar woon gaan we rustig verder.
Oja er zijn geen foto's van, want Paul mocht van mij geen foto's maken. Ik had namelijk geen rijkleding bij me omdat ik met de trein die kant op was gegaan en dus niet veel bagage mee wilde nemen. En om nou hier op fw te "pronken" in een rijbroek van Paul met cowboy laarzen erover is geen porem