Are this horses for sale?

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Mieke_Cunna
Contacteer:

Are this horses for sale?

Bericht door Mieke_Cunna » di 30 mar 2010, 11:07

No they not! Zei ik vanmorgen toen ik na een geiriteerde leidster die me dwong bij een verjaardag te wezen te laat bij de wei aankwam en een kuilbaal opnieuw kon inpakken.

Ik was te laat, en de paarden waren maar vast aan het plastic begonnen om zo bij het kuil te komen. Komt er een klein dik mannetje naar mij toegelopen.

Hey women, are this horses for sale? Euhm hoe zeg je dat dacht ik. No they not!
man - Oh why not?
ik - Because they are mine and i love them.
man - Oh oke, is youre mare pregnand?
ik - No, i have one mare and a fake boy.
man - Fake boy??? they dont piepie (begint die neuken uit te beelden met z'n lichaam)
ik - Yes i have a fake boy, yes they can piepie but they make no baby's.
man - oh, and as i say a give you 5000euro. Are they than mine?
ik - No what I al have say, they are not for sale...
man - i'm sorry, be carefull with youre horses. Ik like them, and they are very beautyfull. Bye!
ik- Thank you, bye..

Had even enkele minuten nodig wat ik met mijn gebrekkige engels heb gezegt, de man stapte in zijn auto en reed weg.
Toen het boertje aan kwam rijden liep ik op hem af en vertelde dit. Oh zei die: Die man logeerd hier in een caravan, zal eerdaags zodra de camping opengaat wel weggaan. Houd dat volk maar op afstand. Er zijn nog 5 van die engelsmannen en 1 slowakijnse. Waarop we tegelijk zeiden: Ons type volk is het niet. En ik houd alles achter slot en grendel. Vond het boertje verstandig.

Hoe dat volk terecht komt op zo'n afgelegen plek, met caravan. I don't know. Ben toch wel blij dat ik een mega slot op het hek heb. Je weet maar nooit.

Liefs,
Mieke
silvericathy

Re: Are this horses for sale?

Bericht door silvericathy » di 30 mar 2010, 11:51

pas maar op hoor, bij clau zijn ze toen ook eens komen vragen..
(L) Exel & Vera You Changed My Life For Ever (L)

http://i933.photobucket.com/albums/ad17 ... _003-6.jpg
Charret

Bericht door Charret » di 30 mar 2010, 15:59

Kijk maar uit! Straks zijn je paarden weg. Ik zou er geen gerust hart bij hebben.
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » di 30 mar 2010, 16:06

gedver, starks komt ie met een trailer je paarden halen!
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
rowenna

Bericht door rowenna » di 30 mar 2010, 19:52

Eng ventje zeg.
Zou maar oppassen, en inderdaad de boel goed op slot houden, desnoods tijdelijk op stal zetten als je er niet bent.
♥Udo 08-03-1999
♥James 08-05-2010
♥Fimke 24-04-2011

♥Een goed paard heeft geen kleur, maar een aalstreep

heeft de ene de vorm en de andere de kleur, zijn ze samen een gewone fjord( Fimke en James)
Jankeke

Bericht door Jankeke » di 30 mar 2010, 20:56

Bah Mieke, ik wil je niet bang maken (maar doe het wel). Ik zou je paardjes maar in de gaten houden. Kun je ze niet binnen zetten? Ze zijn zo meegenomen en de grens over en dan ben je ze kwijt. Ik zou er niet gerust op zijn.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
foss

Bericht door foss » wo 31 mar 2010, 03:48

Er zijn momenteel veel engelsen in Nederland die zeggen dat ze hier werken, ze komen met busjes met werkverkeer erop maar hebben dat helemaal niet.
Dit zijn gewoon zigeuners, als ik jou was als je ze weer ziet schrijf de kentekens op.
Ik werk op een camping en we hebben vorig jaar veel last gehad van dit soort mensen dus gewoon goed opletten en de boel goed afsluiten.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Viv

Bericht door Viv » wo 31 mar 2010, 04:38

Nou idd, ik zou er geen oog meer van dichtdoen. Straks zijn ze pleitos en staan ze op een paardenmarkt (je zal de eerste niet zijn) of ........ naja vul de rest zelf maar in.
Idd kentekens opschrijven van vreemde auto's bij de wei.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Jankeke

Bericht door Jankeke » wo 31 mar 2010, 05:16

foss schreef:Er zijn momenteel veel engelsen in Nederland die zeggen dat ze hier werken, ze komen met busjes met werkverkeer erop maar hebben dat helemaal niet.
Dit zijn gewoon zigeuners, als ik jou was als je ze weer ziet schrijf de kentekens op.
Ik werk op een camping en we hebben vorig jaar veel last gehad van dit soort mensen dus gewoon goed opletten en de boel goed afsluiten.
Dit klopt. Mijn vriendin heeft een camping. Zij hebben als camping organiatie ook de waarschuwing gekregen voor de zgn "Engelsen".
Dus hou je ogen open, Mieke!!!!! Overal is namelijk geld van te maken, ook van paardjes.
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Kelly

Bericht door Kelly » wo 31 mar 2010, 05:59

Haha je engels is idd heel slecht :+

Beetje spanennd zou ik het ook vinden hoor..
Je hoort de laatste tijd zoveel rare dingen..
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 31 mar 2010, 07:32

foss schreef:Er zijn momenteel veel engelsen in Nederland die zeggen dat ze hier werken, ze komen met busjes met werkverkeer erop maar hebben dat helemaal niet.
:j half jaar geleden ofzo ook bij ons op de dam. Of we niet nog asfalt wilden, want ze hadden over tijdens wegwerkzaamheden in de buurt. Nu kon ik mij niet herinneren waar ze aan de weg bezig waren en er stond geen logo of iets op het busje, dus ze naar Bart gestuurd....die heeft ze uiteraard nooit gezien.
Geluk is de vrucht van intens werk
Mieke_Cunna
Contacteer:

Bericht door Mieke_Cunna » wo 31 mar 2010, 09:40

Gisteravond kwam ik bij de wei, en ze waren de caravans aan het inpakken. Toen ik vanmorgen kwam waren er 2 weg. Er staat nog 1 caravan.
Heb geen gekke meneertjes gezien en ook geen vreemde auto's. Paardjes kwamen galopperend met een grote hinnek op mij af.
Ondanks dit heb ik wel goed geslapen, mijn weide is goed afgesloten, paarden hebben geen halsters om. Voor Moods ben ik niet bang dat ze hem meenemen, die krijgen ze toch niet te pakken. En ik hoop maar dat Cunna dat vreemde volk aanvoelt en in de ankers gaat.

Voor 1 april moesten ze van de dam afwezen, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet alsnog langs kunnen komen. Ze weten dit plekje immers te vinden.
Ik kom er s'ochtends en s'avonds en s'middags is het boertje de hele middag met de wortels bezig. Dus voldoende controle.
En ik hoop en bid maar dat het voldoende is en dat ze mijn dieren met rust laten.
Pasja

Bericht door Pasja » wo 31 mar 2010, 09:47

Brrr. Rare mensen lopen er toch rond.
Gelukkig worden je paardjes goed in de gaten gehouden en is je weiland goed afgesloten.
Pasja v. Halstor 15-05-1995
shet Mickey (afstamming onbekend) ±1995
Freyr v. Reinar 13-06-2009
shet Vera (afstamming onbekend) 18-04-2012
Plaats reactie