Hier verderop woont een meisje met 2 ponie's ze rijdt western. Ik ken haar verder niet. Haar moeder spreek ik wel eens, die komt hier vaak met de hond langs. Laatst liep ze hier weer en en ik vroeg of haar dochter wel eens buitenritten maakte. Dat deed ze wel. Ik weet dat zij iets met haar rug heeft en ook niet lang kan rijden.
Ik vroeg of ze misschien eens met mij wilde rijden. Email-adressen uitgewisseld en ik heb haar meteen gemaild.
Ze wilde wel eens met mij rijden. Gister afgesproken, ze zou hier langskomen. Ik stond met Marga klaar bij de weg toen ze aan kwam rijden. Marga vond haar heel interessant, Erika heet ze, een schimmeltje van 23 jaar oud.
Ik kon meteen goed met het meisje, Mariëlle, opschieten en tussen de ponie's klikte het ook goed. Zij heeft haar pony erg goed in de hand, wat ik een prettig idee vind.
Ik heb toch bijna een jaar

Ik heb heerlijk gereden, en dit gaan we zéker vaker doen. Marga was ook zó lief, de terugweg wel druk, maar verder super braaf. Toen Erika doorreed toen we bij ons huis kwamen hinnikte Marga heel hard naar Erika. Wat maken paarden toch snel vrienden....
Ik hoop zo dat ik op deze manier vaker rijden kan. Moet het nu wel bezuren, mijn hele lijf doet zeer. Maar dat heb ik er graag voor over, ben zo happy. Ben zo blij met Marga, wat toch een superknol, na zo'n lange tijd zo braaf zijn