Ik ben hem kwijt mijn allerliefste Fedor
Ik ben hem kwijt mijn allerliefste Fedor
Vanmorgen was Fedor niet helemaal lekker, toen ik s'middags kwam had hij behoorlijk koliek.
Het beviel mij niet dus de dierenarts gebeld en die was er erg snel, maar het zag er niet goed uit voor Fedor de ene helft van de darmen deed al niks meer en zijn pols was veel te hoog ook had hij koorts van de pijn.
De hele middag om het half uur met hem gewandeld en maar hopen dat hij ging mesten want hij zat vol met gas, er kwam wel een plas maar die zag er niet goed uit erg donker van kleur.
Om half 7 de dierenarts weer gebeld en gezegd hoe het met hem ging, ik moest hem om 9 uur bellen om wat af te spreken maar Fedor takelde steeds verder af en de pijn werd erger dat was niet goed.
Toen kwam de dierenarts, zijn temperatuur was weer omhoog gegaan en de pols was ook veel te hoog en ook zijn slijmvliezen zagen er niet goed uit dus nog even gevoeld van binnen en het was niet goed er zat een slag in de dramen die niet verholpen kon worden dus er was maar 1 mogelijkheid Fedor uit zijn leiden verlossen.
Wat heb ik een verdiet mijn grote vriend en knuffelbeer is er nu niet meer, na 20 jaar van samen zijn is dat vandaag tot een einde gekomen ik ben er kapot van ik wilde het niet maar ik had geen keus Fedor is 20 jaar goed voor mij geweest nu moet ik goed voor hem zijn.
Ik kan niet slapen heb alleen maar verdriet, maar ik kon niet anders Fedor heeft geen pijn meer maar mijn pijn is zoveel.
Fedor bedankt voor al het moois wat we samen hebben meegemaakt het ga je goed.
Het beviel mij niet dus de dierenarts gebeld en die was er erg snel, maar het zag er niet goed uit voor Fedor de ene helft van de darmen deed al niks meer en zijn pols was veel te hoog ook had hij koorts van de pijn.
De hele middag om het half uur met hem gewandeld en maar hopen dat hij ging mesten want hij zat vol met gas, er kwam wel een plas maar die zag er niet goed uit erg donker van kleur.
Om half 7 de dierenarts weer gebeld en gezegd hoe het met hem ging, ik moest hem om 9 uur bellen om wat af te spreken maar Fedor takelde steeds verder af en de pijn werd erger dat was niet goed.
Toen kwam de dierenarts, zijn temperatuur was weer omhoog gegaan en de pols was ook veel te hoog en ook zijn slijmvliezen zagen er niet goed uit dus nog even gevoeld van binnen en het was niet goed er zat een slag in de dramen die niet verholpen kon worden dus er was maar 1 mogelijkheid Fedor uit zijn leiden verlossen.
Wat heb ik een verdiet mijn grote vriend en knuffelbeer is er nu niet meer, na 20 jaar van samen zijn is dat vandaag tot een einde gekomen ik ben er kapot van ik wilde het niet maar ik had geen keus Fedor is 20 jaar goed voor mij geweest nu moet ik goed voor hem zijn.
Ik kan niet slapen heb alleen maar verdriet, maar ik kon niet anders Fedor heeft geen pijn meer maar mijn pijn is zoveel.
Fedor bedankt voor al het moois wat we samen hebben meegemaakt het ga je goed.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Re: Ik ben hem kwijt mijn allerliefste Fedor
O wat erg dat ze niets meer voor hem konden doen, heel veel sterkte voor de komende tijd en heel veel knuffels van Tasja, Fugo en mij

Jemig meis wat een ellende. 20 mooie jaren, aan alles komt een eind en nooit wanneer het jou uitkomt.
Dikke knuffel en laat dat verdriet maar lekker gaan.
Dikke knuffel en laat dat verdriet maar lekker gaan.
Wat verschrikkelijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen. 

Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Ach wat afschuwelijk. Wat moet je een pijn voelen nu. Sterkte meid en heel top dat je gekozen hebt voor je grote vriend!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Dank jullie wel, dit was het enige wat ik voor hem kon doen naar het doet zoveel pijn ik ga kapot van verdriet het is allemaal zo snel gegaan zaterdag hebben we nog zo om hem gelachen en nu kan ik alleen maar huilen.
Fedor is 25 jaar geworden een mooie leeftijd maar voor mij nog te kort, gelukkig hebben we nog zijn broer, dochter en kleindochter.
Het was zo mooi het was de grote vriend van Fjellko en hij zal hem wel missen vanaf dat Fjellko in oktober bij ons kwam stond hij samen met Fedor.
Meer als dit kon ik niet voor hem doen.
Moet zo naar stal en daar ligt hij nog wat vind ik dat moeilijk.
Fedor is 25 jaar geworden een mooie leeftijd maar voor mij nog te kort, gelukkig hebben we nog zijn broer, dochter en kleindochter.
Het was zo mooi het was de grote vriend van Fjellko en hij zal hem wel missen vanaf dat Fjellko in oktober bij ons kwam stond hij samen met Fedor.
Meer als dit kon ik niet voor hem doen.
Moet zo naar stal en daar ligt hij nog wat vind ik dat moeilijk.
http://www.fjorkahoeve.nl
Heel veel sterkte met het verlies. Wat erg dat het dan zo snel afgelopen kan zijn :'(
Nanneborg is een fotomodel!
"alleen maar JA en AMEN"
"alleen maar JA en AMEN"
Heel veel sterkte 
Wat een groot verlies voor jullie..

Wat een groot verlies voor jullie..

Oh wat erg.. na al die mooie jaren !
Heel veel sterkte !
Heel veel sterkte !

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
vreselijk, om zo je paard te moeten verliezen. Het kan zo snel gaan.20 jaar bj jou is ook niet niks, dat is 20 jaar van je leven. JIj bent goed voor hem geweest.
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
- nobbygaard
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Wat vreselijk verdrietig dat je je grote vriend moest laten gaan. Maar wel heel eerlijk naar hem toe om deze beslissing te nemen. Met het verlies van Fedor sluit je echt een periode af. Wat fijn dat hij je iets achtergelaten heeft. Heel veel sterkte met dit voor jou grote verlies.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

oh wat erg! Heel veel sterkte
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
-
Tjee wat erg!! Heel veel sterkte!
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
Wat verdrietig, je was altijd zo trots op hem, je liefde voor hem straalde uit je verhalen
.
Is fedor nog een tijdlang hengst geweest dat je een dochter van hem hebt?

Is fedor nog een tijdlang hengst geweest dat je een dochter van hem hebt?
- rocky&moby
heel veel sterkte met het verlies van jullie paard..
- pjotr_nientje
- Contacteer:
Vreselijk zeg....
Heel veel sterkte
Heel veel sterkte

Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
http://www.petnanny.simpsite.nl
Heel veel sterkte! 

Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Wat erg! Heel veel sterkte!
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)

(Stedjeblakken x Halldor)

- Cindy+Uniek
heel veel stertke met dit verlies...
en hij heeft een hele mooi leeftijd gehaald!
niet veel halen het hele alfabet rond
en hij heeft een hele mooi leeftijd gehaald!
niet veel halen het hele alfabet rond
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥