In het ziekenhuis bleek dat het zo gecompliceerd was dat ie geopereerd moest worden. Dus hij moest blijven en hopen dat ie nog gisteren geholpen zou worden, het was namelijk druk.
Nou ik ben vannacht om half 1 naar bed gegaan en had nog niets gehoord, totdat ik om kwart voor 2 wakker werd gebeld (schrok me wezenloos), hij was geopereerd en het ging goed met hem.
Waarschijnlijk komt hij morgen thuis, als het lopen met krukken goed gaat, want hij mag er 6 weken niet op lopen.
Ben ik vanavond na het bezoekuur net thuis, wilde eindelijk gaan eten, want dat was tussen de 2 bezoekuren niet gelukt, omdat ik met me buuf een bed in de kamer heb gezet en ja dan ga je kleppen en is het zo laat.
Ik zat echt net, gaat me telefoon, de eigenaresse van de wei. Ik dacht eigenlijk dat ze belde om af te spreken voor de huur. Maar nee ze was gebeld, me paarden waren uitgebroken en de politie was er al bij

Hup in de auto gesprongen en naar de wei, onderweg belde ze nog een keer dat ze inmiddels weer in de wei stonden, maar dat de politie er nog was.
Kom ik daar, blijkt het UITERAARD weer om EXEL te gaan

Meneer liep heerlijk een stukje verderop te grazen op het grasveldje, hoe ie door de omheining is gegaan weet ik niet, want het was donker, ik zag alleen dat de draad kapot was.
Nou hadden we ze eergisteren op het voorste stuk gezet, dus ik heb ze maar weer terug geparkeerd naar achteren. Ik wist dat de accu van het schrikapparaat niet veel meer was, maar was eigenlijk te lui geweest om even de accu te wisselen met die van de auto.
En dan sta op zondavond om half 10 in het donker onder een lantaarnpaal een accu te wisselen

Morgen maar kijken waar ie precies is uitgebroken en hoe het kan, want hij is door 2 draden schrikdraad en daarachter nog schapengaas gegaan