Nachtelijke wandeling, lente in dr bol?
Nachtelijke wandeling, lente in dr bol?
Ik wilde ook gaan rijden maar pakte even iets anders uit...
Kom vanochtend op stal, ligt dikkie dik nog en ze had haar kuilgras niet op. ook haar brok lag nog in de bak. Ze was wel vrolijk, kwam in de beentjes en slofte achter me aan naar buiten. Haar halstertouw was kapot, dat vond ik ook al zo raar, maar goed. lekker met Orion in de paddock en niks meer aan dr te zien, behalve dat ze erg moe leek. Nu had ik gisteren best wel even stevig gereden, maar of ze daar zo moe van kon zijn :S
Komt even later de stalbaas naar me toe. Ze wilde dr excuses aanbieden.
Wat blijkt nou...
Ze hebben gisteren avond de waterbak van Cyra gemaakt. Daarom hadden ze haar even in een andere stal gezet. Normaal gebruiken ze die stal niet omdat de deur niet goed sluit. Ze waren alleen vergeten om dikkie weer in haar eigen stal te zetten. Die is dus vannacht aan de wandel gegaan. Vanochtend kwam er iemand daar zijn bed uit en zag poep liggen bij de hengstenstal. Dus die ging even kijken wat er aan de hand was. Stond dikkie bij het dekenrek. Hij haar geroepen, kwam ze heel lief aan wandelen, koppie in het halster en mee naar stal.
Ze verwachten dat ze niet zo heel lang heeft gestaan aangezien er maar 2 hopen poep op het terrein lagen en die dikke wel meer poept in een nacht dan dat, de stal waar ze in stond lag wel aardig vol. Ze heeft waarschijnlijk wel stevig hooi staan eten bij de hengsten (de sloerie hihi).
Werd ook nog gevraagd of ik een nieuw touw wilde hebben van hun omdat de mijne kapot was gegaan waarschijnlijk door hun fout, maar ik heb zat touwen en ben allang blij dat ze haar weer heel in dr stalletje hebben gezet.
Vond het zelf wel grappig hihi. Op de vorige stal liep Orion namelijk altijd los, maar die kan zelf alle deuren openen.
Kom vanochtend op stal, ligt dikkie dik nog en ze had haar kuilgras niet op. ook haar brok lag nog in de bak. Ze was wel vrolijk, kwam in de beentjes en slofte achter me aan naar buiten. Haar halstertouw was kapot, dat vond ik ook al zo raar, maar goed. lekker met Orion in de paddock en niks meer aan dr te zien, behalve dat ze erg moe leek. Nu had ik gisteren best wel even stevig gereden, maar of ze daar zo moe van kon zijn :S
Komt even later de stalbaas naar me toe. Ze wilde dr excuses aanbieden.
Wat blijkt nou...
Ze hebben gisteren avond de waterbak van Cyra gemaakt. Daarom hadden ze haar even in een andere stal gezet. Normaal gebruiken ze die stal niet omdat de deur niet goed sluit. Ze waren alleen vergeten om dikkie weer in haar eigen stal te zetten. Die is dus vannacht aan de wandel gegaan. Vanochtend kwam er iemand daar zijn bed uit en zag poep liggen bij de hengstenstal. Dus die ging even kijken wat er aan de hand was. Stond dikkie bij het dekenrek. Hij haar geroepen, kwam ze heel lief aan wandelen, koppie in het halster en mee naar stal.
Ze verwachten dat ze niet zo heel lang heeft gestaan aangezien er maar 2 hopen poep op het terrein lagen en die dikke wel meer poept in een nacht dan dat, de stal waar ze in stond lag wel aardig vol. Ze heeft waarschijnlijk wel stevig hooi staan eten bij de hengsten (de sloerie hihi).
Werd ook nog gevraagd of ik een nieuw touw wilde hebben van hun omdat de mijne kapot was gegaan waarschijnlijk door hun fout, maar ik heb zat touwen en ben allang blij dat ze haar weer heel in dr stalletje hebben gezet.
Vond het zelf wel grappig hihi. Op de vorige stal liep Orion namelijk altijd los, maar die kan zelf alle deuren openen.

Orion = Grafiet X Saros xx
Cyra = Reinar X Uvana (Anton X Tunar) JEUGDKAMPIOEN WbD 2008
Re: Nachtelijke wandeling, lente in dr bol?
Cyra dacht even stiekempjes bij de mannen te gaan buurten,maar ja het blijft een fjord,dus is bij het hooi blijven steken.
Ondeugend paard!!!
Ondeugend paard!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Dat had ze goed bekeken, mannen en eten wat wil een vrouw eh fjord nog meer!
Morgan!! 
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010

----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
haha, gekke meid! Zoals Marijke al zegt: mannen en eten, wat wil een fjordendame nog meer 

Die mannen hadden de tijd van hun leven 
En heel de nacht lopen hoereren is natuurlijk ook best vermoeiend

En heel de nacht lopen hoereren is natuurlijk ook best vermoeiend

Die heeft vast gedacht, 'nu kan het nog'. als ik straks in Drenthe woon heb ik alleen nog maar een nepman, hahaha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Ach, hebben ze een leuk avontuurtje gehad! 

Netjes dat het je meteen uitgelegd werd met excuses en aanbod voor nieuw touw.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
http://www.freewebs.com/yessica1984
Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman
Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
wat een ondeugd. Idd wel netjes dat ze het direct eerlijk verteld hebben (vind ik overigens niet meer dan normaal, maar heb zelf helaas anders meegemaakt op pensionstal)
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
- kristelhans
Sloerie Cyra! Haha, eigenlijk is het helemaal niet om te lachen maar omdat het zo goed is afgelopen mag dat wel he?