Kom je in de wei, je loopt je al te ergeren dat het weer regent en dat de wei echt 1 blubberzooi is, loop je langs de stal en zie je ineens een plank in de stal liggen. Heeft meneer weer een plank van het schot gesloopt wat de stal en het opberghok van elkaar scheidt

Dan ga je de hoek om en dan zie je de hooiruif op zijn kant liggen en dan hoor je achter je Jos schelden, omdat meneer voor de verandering weer eens het stopje van het bad eruit heeft gemaaid

Ik weet zeker dat het Exel is, want Vera heeft niet zulke streken, Exel is altijd en overal tegen en over aan het maaien en ik heb 'm ook al eens IN de hooiruif aangetroffen. Kregen we 'm er haast niet uit. Gisteren stond ie achter de hooiruif en kon ie er niet meer langs, heeft Cathy nog een foto van gemaakt.
Nou dan geef je ze eten, in no-time ligt de emmer van hem om, heerlijk hoor om je muesli tussen de blubber uit te vissen.
Als ik meer te verteren had, stonden ze nu op een pensionstal en stond Exel in een betonnen stal, die kan ie niet slopen

Verder is ie overigens wel lief hoor