Tja dat had ik niet moeten denken, nadat we terug waren en de paardjes hadden verzorgd stapte ik in me auto en wilde de wei uit rijden. Halverwege kwam ik dus vast te zitten, auto ging niet meer voor of achteruit

We hebben het zelfs nog even geprobeerd met behulp van Exel, die hebben we professorisch een tuig aan gedaan (bij gebrek aan een echt tuig) van een longeersingel over zijn rug, neopreen vzh singel van cathy als borstband en deze weer vastgemaakt aan de longeersingel. En toen met een longeertouw naar achteren en aan de auto vast. Het lukte Exel om beweging in de auto te krijgen, maar ons materiaal was niet bestand tegen deze krachten

Toen maar een groot zeil onder de wielen gelegd, inmiddels had ik Jos al gebeld of hij met hulptroepen kon komen, maar wij gaven niet op en bleven proberen met zeil en van dat spul wat ze op daken leggen als dakbedekking onder de banden te leggen.
En na een paar keer proberen en nog meer "boze blubber" om onze oren kwam er ineens beweging in. Cathy stond aanwijzingen te geven en met behulp van haar aanwijzingen heb ik me auto eindelijk kunnen redden uit de tentakels van de blub

Gelijk Jos gebeld dat ik me auto bevrijd had, maarja die was er dus ook al bijna hahaha.
Nu kan ik er hartelijk om lachen, maar jullie willen niet weten hoe ik me daar voelde en hoe ik heb lopen vloeken