Dancer and I

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Anna_Dani

Dancer and I

Bericht door Anna_Dani » za 06 feb 2010, 15:41

Vanochtend met Roos afgesproken om op Dancer te rijden. Schrok wel ff van de omvang en de grote bos manen! Maar uiteindelijk met opstappen was het een makkie, hij is een stuk kleiner dan Gillian. Rijden ging best aardig zo voor de eerste keer, maar het blijft toch een Fjord... Toen ik in de rechtergalop wilde aanspringen, bleef bij maar in de linkergalop aanspringen. Ik gaf en op een gegeven moment een tikje bij het aanspringen en zijn reactie was een bok, dus ik weer een tik, hij weer een bok, tik, bok... Nou zo waren we even zoet en daarna sprong ie keuring aan in de rechtergalop! Roos heeft foto's gemaakt, ben erg benieuwd hoe het eruit zag!
Paardentaxi | Grondwerk & Klassieke dressuur | Fotografie
#fulltimedreamchaser + M2+6
roos

Re: Dancer and I

Bericht door roos » za 06 feb 2010, 15:45

Het was meer even rodeo...echt Danc was stout!
Ik weet niet meer of ik fotos heb van die geweldige ;) boksessie, maar van de rest wel...Anna in de mist ;)
Het was erg gezellig en het zag er echt goed uit!
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » za 06 feb 2010, 15:48

die dancer toch, dikke deugniet. Maar hij kan het dus wel...
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
roos

Bericht door roos » za 06 feb 2010, 15:51

Danc kan heel veel...maar bij hem is het ook vaak een kwestie van niet willen..echt fjord dus ;) (overigens kan hij ook een aantal dingen niet zo goed meer ivm zijn leeftijd, maar als je daar rekening mee houdt gaat het prima!)
En dikke deugniet mag je ook best zeggen..want hij is nu echt te dik....Met die rotsneeuw weinig kunnen rijden, wat langer op stal, maar wel gewoon zijn hooi..dan gaat het nogal snel die spekkies
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » za 06 feb 2010, 18:36

Heel herkenbaar dit! Zo is Maike toen ooit ook eens begonnen met RB :P
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
Plaats reactie