Anita45 schreef:Ik kan het me zo goed voorstellen dat je, ondanks dat Cas er nu is, Skreia nog steeds zo mist. En schaam je niet voor je tranen hoor.
Ik schaam me ook niet voor mijn tranen, maar had geen zin om dat in bijzijn van mijn baas te doen.
rocky&moby schreef:snap best dat je dan echt een een verdrietige baal dag hebt. Straks misschien even fijn naar Cas en, vanavond lekker op de bank.
Sterkte vandaag!
Dank je wel! Vanochtend al lekker gelest met Cas, heeft weer goed zijn best gedaan. Straks even lekker onder de douche en even naar mijn zus aan de overkant

En vanavond lekker de finale van popstars kijken
k4tink4 schreef:Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. We zitten echt een beetje in hetzelfde schuitje op het moment.
Ik ben gisteren OOK met mijn scooter onderuit gegaan, ben bont en blauw en mn scooter heeft bijna niets

Ik heb 2 jaar geleden mijn kat moeten inslapen waar ik een ontzettend sterke band mee had en daar heb ik het op een of andere manier de laatste tijd ook heel moeilijk mee.
Ik vind het heel raar, dat ik sommige nachten gewoon heel normaal kan slapen en andere nachten steeds wakker blijf liggen omdat ik haar niet uit mijn gedachten krijg. Toch maar blijven hopen dat tijd onze wonden heelt, en in de tussentijd lekker veel op FW blijven kletsen zodat je het in ieder geval eventjes vergeet!

Heel veel sterkte meid!

Ik heb gelukkig geen blauwe plekken eraan overgehouden maar nog wel af en toe wat last van mijn hoofd en vooral een spier in mijn nek die niet helemaal meewerkt.
Het speelt bij mij ook mee dat ik het al een hele tijd niet naar mijn zin heb op m'n werk en dan op zo'n dag als gister kan ik dat er dan ff niet bij hebben.
Jij ook véél sterkte!!
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!