Wat gaat de tijd toch snel :(

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
skreia
Contacteer:

Wat gaat de tijd toch snel :(

Bericht door skreia » vr 29 jan 2010, 12:13

Wat gaat de tijd toch hard. Precies vandaag alweer een jaar geleden dat ik afscheid heb moeten nemen van mijn eerste kanjer Skreia |(
Mis haar nog steeds heel erg en merk aan mezelf dat ik op bepaalde momenten, als er bijv wat dingetjes tegen zitten ik gewoon veel emotioneler ben.
Gister bijv. was ik weer eens onderuit gegaan met mijn scooter en dan heb ik zo'n fijne baas die gelijk vraagt of ik wat mankeer maar NIET heus :( Vraagt een collega hoe het met me gaat barst ik gewoon bijna in tranen uit (hield ze echt nog maar net binnen tot een paar keer toe).

Gelukkig heb ik in Cas een waardige 'opvolger' gevonden waar ik gewoon heel veel plezier mee beleef en echt van hem geniet. Hij doet altijd zo zijn best en is gewoon een lekker ding :D

Skreia meisje ik zal je nooit vergeten en altijd van je blijven houden, je was mijn kanjer!!!! :sorry:
Afbeelding
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!
Afbeelding
Anita
Contacteer:

Re: Wat gaat de tijd toch snel :(

Bericht door Anita » vr 29 jan 2010, 12:18

Ik kan het me zo goed voorstellen dat je, ondanks dat Cas er nu is, Skreia nog steeds zo mist. En schaam je niet voor je tranen hoor.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
rocky&moby

Bericht door rocky&moby » vr 29 jan 2010, 12:19

snap best dat je dan echt een een verdrietige baal dag hebt. Straks misschien even fijn naar Cas en, vanavond lekker op de bank.

Sterkte vandaag!
k4tink4
Contacteer:

Bericht door k4tink4 » vr 29 jan 2010, 12:21

Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. We zitten echt een beetje in hetzelfde schuitje op het moment.
Ik ben gisteren OOK met mijn scooter onderuit gegaan, ben bont en blauw en mn scooter heeft bijna niets :P
Ik heb 2 jaar geleden mijn kat moeten inslapen waar ik een ontzettend sterke band mee had en daar heb ik het op een of andere manier de laatste tijd ook heel moeilijk mee.
Ik vind het heel raar, dat ik sommige nachten gewoon heel normaal kan slapen en andere nachten steeds wakker blijf liggen omdat ik haar niet uit mijn gedachten krijg. Toch maar blijven hopen dat tijd onze wonden heelt, en in de tussentijd lekker veel op FW blijven kletsen zodat je het in ieder geval eventjes vergeet! ;) Heel veel sterkte meid! :sorry:
Djinty
(Stedjeblakken x Halldor)
Afbeelding
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » vr 29 jan 2010, 12:27

Anita45 schreef:Ik kan het me zo goed voorstellen dat je, ondanks dat Cas er nu is, Skreia nog steeds zo mist. En schaam je niet voor je tranen hoor.
Ik schaam me ook niet voor mijn tranen, maar had geen zin om dat in bijzijn van mijn baas te doen.
rocky&moby schreef:snap best dat je dan echt een een verdrietige baal dag hebt. Straks misschien even fijn naar Cas en, vanavond lekker op de bank.

Sterkte vandaag!
Dank je wel! Vanochtend al lekker gelest met Cas, heeft weer goed zijn best gedaan. Straks even lekker onder de douche en even naar mijn zus aan de overkant :D En vanavond lekker de finale van popstars kijken
k4tink4 schreef:Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. We zitten echt een beetje in hetzelfde schuitje op het moment.
Ik ben gisteren OOK met mijn scooter onderuit gegaan, ben bont en blauw en mn scooter heeft bijna niets :P
Ik heb 2 jaar geleden mijn kat moeten inslapen waar ik een ontzettend sterke band mee had en daar heb ik het op een of andere manier de laatste tijd ook heel moeilijk mee.
Ik vind het heel raar, dat ik sommige nachten gewoon heel normaal kan slapen en andere nachten steeds wakker blijf liggen omdat ik haar niet uit mijn gedachten krijg. Toch maar blijven hopen dat tijd onze wonden heelt, en in de tussentijd lekker veel op FW blijven kletsen zodat je het in ieder geval eventjes vergeet! ;) Heel veel sterkte meid! :sorry:
Ik heb gelukkig geen blauwe plekken eraan overgehouden maar nog wel af en toe wat last van mijn hoofd en vooral een spier in mijn nek die niet helemaal meewerkt.
Het speelt bij mij ook mee dat ik het al een hele tijd niet naar mijn zin heb op m'n werk en dan op zo'n dag als gister kan ik dat er dan ff niet bij hebben.

Jij ook véél sterkte!!
Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Afbeelding
Carolinef
Contacteer:

Bericht door Carolinef » vr 29 jan 2010, 12:46

ja als dan zo'n pannekoek van een baas lekekr in je geiinteresseerd is (not) kan dat net even de druppel zijn, sterkte, laat je niet kisten, sta je verdriet toe en ik weet zeker dat Cas dat van je weg zal proberen te nemen xx
Het beste paard heeft geen kleur, maar een aalstreep!Afbeelding

www.betonijzer-online.nl
Viv

Bericht door Viv » vr 29 jan 2010, 17:29

Snap je gevoel helemaal hoor meis, en ja baas, ach je weet wat ik van hem vind ;)
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies :D Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014 :L :L
Afbeelding
Sjolvir

Bericht door Sjolvir » vr 29 jan 2010, 17:32

Je zult haar altijd blijven missen.
Maar wie weet worden de herinneringen ooit zo, dat je vooral aan de mooie tijden terug kunt denken met een glimlach.
En om de malligheden die ze had.

Leuke baas heb je trouwens.. (not!)
Hepsie, dochter van Sjolvir (Brus x Drag) x Zortin, *14 april 2011
Sjolvir (Brusvein x Drageset) *1997, mijn ster op aarde! en aan de hemel sinds november 2016
Tobago aus der schützenden Hand, Knabstrupper *2005 Soms net een fjord!
Daphne!

Bericht door Daphne! » vr 29 jan 2010, 18:01

Wat gaat een jaar dan snel he.
Pff, als je zo'n band met je paardje hebt gehad, zal dat altijd pijn blijven doen, het gemis, Ook al komen er nog super gave paarden op je pad, die ene zal je nooit vergeten!
Harold~~Ewald~~Chinouk~~Jabba~~Juweeltje~~Byoux
Lisa

Bericht door Lisa » vr 29 jan 2010, 18:58

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je onwijs verdrietig bent. Het is niet niks wat je moest laten gaan en vervangbaar zou ze nooit worden, maar je hebt gewoon een nieuwe topper gevonden!!

sterkte!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!

5 mei 2011 geboren: Hjala!!

Alinde... bedankt voor alles meissie!
Anouska

Bericht door Anouska » vr 29 jan 2010, 20:49

Alweer 1 jaar geleden? Moet er nog steeds aan wennen dat je Cas hebt. Sterkte meid! :(:)
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
pjotr_nientje
Contacteer:

Bericht door pjotr_nientje » za 30 jan 2010, 07:32

Tijden gaan snel......
Het was je meisje, tuurlijk mis je haar......en tranen zullen er altijd wel blijven.
Sterkte... :(:)
Cindy....soms is het niet erg iets moois te verliezen,het is nog altijd beter dan het nooit te hebben gehad
http://www.petnanny.simpsite.nl
harsan

Bericht door harsan » za 30 jan 2010, 09:06

Je zou zo"n baas toch kielhalen!!! Sterkte hoor, en tranen horen erbij :(:)
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » za 30 jan 2010, 09:09

Tijd gaat zeker snel, het verdriet slijt, maar het gemis blijft altijd, de ene keer wat sterker als de andere keer.
Gelukkig bied Cas je veel troost en ik weet zeker dat Skreia vanaf boven meekijkt met je en niets liever gewild
had dan dat jij plezier hebt met Cas.

Sterkte meis, altijd rot zulke dagen :(:)
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
nancy imka

Bericht door nancy imka » za 30 jan 2010, 09:37

Een jaar al weer wat gaat de tijd snel. En wat zul je dr missen. Het was een prachtig paardje!

Heel veel sterkte...
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » za 30 jan 2010, 15:02

een jaar alweer, het likt zoveel korter. Heel veel sterkte. bazen lijken soms geen gevoel te hebben
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
skreia
Contacteer:

Bericht door skreia » za 30 jan 2010, 15:50

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.

Gelukkig ook weer een positief puntje hopelijk voor mijn carriere.
Ben van de week benaderd door DAP Bodegraven (kleine huisdieren) dat ze een vacature vrij hebben.
Ben daar vorig jaar zomer al op gesprek geweest en ook een dagje meegelopen. Was het toen net niet geworden omdat de andere sollicitante meer ervaring had.
Dus wie weet..................
Afbeelding
colunder

Bericht door colunder » za 30 jan 2010, 16:25

Dit zullen altijd rotdagen blijven,ik weet helemaal hoe je je voelt!!
Sterkte meis,laat je tranen soms maar lekker gaan.

Hopelijk gaat het nu wel lukken met die baan!!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
sparky10

Bericht door sparky10 » zo 31 jan 2010, 18:22

a denk maar zo je baas weet helaas waarschijnlijk niet beter

wat meerdere hier zeggen het verdriet blijft maar ga het maar na het is gewoon niet niks om je lieverd te moeten missen ,
gelukkig heb je hier mensen die hetzelfde verdriet met je delen , en die zullen altijd voor je klaar staan

en natuurlijk Cas die sleept je er ongetwijfeld doorheen al is het op bepaalde momenten gewoon even niet genoeg .

ik kan je verdriet niet meedelen , hoop dat voorlopig ook nog niet te hoeven spark en ik zijn in oktober alweer 13 jaar samen en juli word die 13 , maar ik kan me heel heel goed voorstellen hoe ik me zou voelen als die er niet meer is , en hoe dan verder pff
moeilijk ik maak me er ook liever geen voorstelling van

Daarom heb ik des te meer respect voor jou en alle andere hier die hun maatje zijn verloren , en toch moeten dealen met het gemis .

Sterkte en huilen ..het mag !
nienke geboren met 26 weken3dgn woog 540gram maar ze groeit goed een dapper prinsesje
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » ma 01 feb 2010, 21:40

Die gekke Skreia die het hek er bij ons uit stampte voor eten! Wat gaat de tijd toch snel...

Wist niet hoe ik moest reageren dus dan maar een beetje laat, sterkte Liset :).
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Plaats reactie