OK, voor sommigen niets bijzonders maar om de een of andere reden vind ik het doodeng om..........
........zonder zadel te rijden

. Maar Nis haar zadel past bijna niet meer. Dus vanmiddag maar alle moed bij elkaar geraapt. Eerst lekker een half uur door het dorp gewandeld met haar. En als iemand nog een heel braaf wandelpaard zoekt, Nis is zeeeer geschikt

(maar niet te koop haha). Kraanwagen, klepperende aanhangers en knettergekke paarden, Nis handelt dat perfect

.
En toen ik er weer was dacht ik en nu gaan we oefenen zonder zadel. Ik heb denk ik ooit wel 1x eerder zonder zadel op haar gezeten maar kan het me niet eens meer heugen wanneer. Maar goed, cap op, paard meegesleept naar de picknick bank en hop erop. Ik dacht die zal nog wel raar opkijken, ik op de bank hoog boven haar uit. Maar ik had het moeten weten, Nis kijkt nergens van op

. En zo lekker het weggetje op en neer. Toen we aan het eind van het weggetje omdraaiden had ze echt zoiets van hmpf gaan we niet buitenrijden? Want zo sullige als ze is met wandelen, zo actief als je erop zit. Oren naar voren en gaan met die banaan is haar motto

. Maar daar is niks mis mee toch?
Helaas lag Anka haar halster en hoofdstel in de auto die Wilfred mee had naar het werk. Dus die kreeg alleen een borstelbeurt in de wei.Komend weekend is Anky weer de pineut. Ging overigens heel goed nu ik met Nis weg ging. Ze heeft niet staan krijsen, niet staan racen en ging in de zon op rust staan slapen. Goed zo Anka!
Ik zit toch wel op een soort van roze paardenwolk denk ik.

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!