Eerst balkjes op een hele grote volte gelopen (3 stuks) om sturen en lopen te oefenen..appeltje-eitje voor Beer.. Daarna een kruisje neergezet en recht er op af...oren naar voren en gaan met die banaan! Nou, Beer was alles behalve onder de indruk..draafde er zo overheen..geen sprong maar een loopje dus. Uiteindelijk kruisje verhoogd tot 50 cm ongeveer en toen sprong meneer echt! Twee keer gedaan en toen verder met nog wat stapoefeningen.
Het lijkt nu net of het nooit gebeurt is haha. Hij was zoooo niet impressed! Alsof hij het al jaren doet..had wel iets van een spektakel verwacht maar nee hoor.. Als Beer handjes had zou hij dit met 2 vingers in de neus hebben gedaan! Stalbaas lag in een deuk trouwens want hij springt een oefenparcours met zijn jonkies van 1.50 of hoger haha! Maar hij vertelde dat er hier vlakbij, in Heino, een crossbaan voor paarden is en dat we daar maar eens heen moesten in het voorjaar!
Ik ben weer supertrots op Beer en mijn instructrice vertelde me ook dat ze echt kan zien dat we vooruitgaan. Beer wordt rechter, er is alleen maar ontspanning tijdens het rijden en we vormen een team. Mijn hakjes blijven steeds beter naar beneden en Beer wordt een hele vent..echt zo'n moment dat er van alles op z'n plek viel vandaag! Morgen heeft Beer lekker vrij en zaterdag gaan we weer aan het werk..lief paard!