Vandaag leek Imka Bambi wel. Dees had van de week al gezegt dat Imka bijna niet lopen kon, en het liefst in het weiland bleef! De paddock is een grote ijsbaan geworden door de sneeuw. Dus die hadden wij afgesloten zodat ze er niet meer in konden. Maar nou kwam vandaag het bericht dat het vanacht tot wel -16 kan worden en morgen met de oostenwind de gevoels temp overdag ook niet boven de -11 tot -15 uit komt. Dat vond ik toch wel heel erg sneu! Imka was ook erg bang om te lopen in het weiland dus ik dacht ik ga het pad ijsvrij maken. Maar ja hoe doe je dat als er negens meer strooizout tekoop is...

Dus nu ben ik een heel ontaarde moeder en staat ze op stal met een klein uitloopje wat echt helemaal ijsvrij was. Ze ging toen lekker binnen staan knabbelen van haar kuilgras. En die kleintjes staan er naast op stal en de rest van de paddock, zo kunnen de kleintjes ook niet uit haar zicht verdwijnen en kunnen die ukkie's ook genieten van een iets grotere hoeveelheid kuilgras met die ijzige kou morgen!
Hoe doen jullie dat met die ijsplaten in het weiland. Met de sneeuw vorige keer had ik nergens last van maar omdat het nu gedooit had een dag of twee is het echt ijs geworden. Zelfs die kleintjes zonder ijzers glijden alle kanten op. Maar die redden zich nog wel Im vond ik echt te link worden.
Het rotte ervan is alleen dat we echt helemaal geen ene kant mee rop kunnen want wandelen ofzo zit er ook niet in het hele pad naar de weg toe is ook een grote ijsbaan

Wanneer word het nou gewoon droog vorstweer...? Of gewoon zomer

Maar goed ik wilde Im dr frustratie's even delen met jullie