Tijd niets meer gemeld over mijn ctje, want dat was erg saai. Alleen maar longeren en losgooien. Maar vandaag zijn we weer eens aan de beurt om het uit te schreeuwen van blijdschap. Want er iemand opgezeten

en ze was super braaf! Alicia (mijn helpster) zou vandaag voor het eerst op Crystal gaan hangen. Dus eerst even gelongeerd en toen in de bak opgezadeld. Na 3 keer hangen en rond in de bak gelopen waarbij Crystal dus helemaal niet deed, vond Alicia zelf dat ze er wel op kon gaan zitten. Dus heeft ze dat gedaan en Crystal vond het nog goed ook. We zijn eerst de bak rond gaan stappen waarbij ik Crystal kort vast hield, maar ze liep zo ontspannen dat ik uiteindelijk de longeerlijn langer liet en dat Alicia zelf de hulpen een beetje gaf aan Crystal. En ook daar reageerde ze super op, zelf het stilstaan ging zonder problemen.
Ik ben dus super, super trots op dit meisje omdat ik dus vreselijke bokpartijen had verwacht. Aan de hand en met longeren is ze namelijk geen gemakkelijke tante en dan geeft ze nog al snel een bok weg en dreigt ze me haar achterbenen.
Maar ik denk dat ze net als nobby het rijden geweldig vind.
Dinsdag gaan we weer verder.