Ja hoor tuurlijk maar alleen als je wint zei ik

En zaterdag 12 december was het zover, ik wist alleen dat ze mulan zou gaan doen en verder helemaal niks.
Alle voorbereidingen waren getroffen en yara en fieke gingen opweg naar de bak en ik naar de tribune..
Fieke was erg benieuwd hoe yara zou reageren op de speakers, de strotribune met ruim 150 mensen en het geklap..

Het voorwoord werd gedaan en moest even slikken,
Kijkend naar mijn pony en luisterend naar het verhaal kon ik het niet helemaal droog houden.
Yaranelja een 7 jarige merrie,
eigenwijs maar een paard dat graag voor je wil werken
Fieke rijd yara nu vanaf mei en wij hebben gevraagd wat fieke het leukste tot nu toe vond..
Nou daar was ik wel heel benieuwd naar eigenlijk...
De clinic van Sander Marijnissen
Sander vond dat yara veel potentie heeft en dat ze nog veel bekers zou gaan winnen.
Toen Fieke smiddags yara stond te poetsen en door dit verhaal besef ik hoe leuk ze samen zijn.
Ik dacht dat yara een vervanging voor taco was en meer niet, maar zaterdag heb ik gezien dat yara ook het hart van fieke heeft gestolen

De kur was geweldig, het is een heel speciaal gevoel om jou pony zo te zien en andere te horen smoezen, niet wetend dat ik de eigenaresse was hihi
Natuurlijk keek yara niet eens naar het publiek maar concentreerde zich op fieke ...
Bij het afgroeten en geklap wilde yara eigenlijk vluchten, tot ze het publiek pas echt zag ja hoor oortjes naar voren en genieten van haar moment
Als klap op de vuurpijl werden ze gewoon 2e tussen de knotjes whiehoe ik heb echt 2 toppers op wie ik heel trots ben!