Ik heb al geprobeerd om mijn oprit te sneeuwschuiven maar een uur later lag het weer net zo vol, en mocht ik de weg opkomen met de auto, we hebben ook nog zo'n grote SUV bak, moet kunnen denk je, { ja mijn oprit moet je ook nog eens een bochtje achteruit omhoogrijden de weg op, ook zo lekker met dit weer } dan kom ik nog nergens want ze doen hier niet meer aan sneeuwschuiven en pekel strooien, het sneeuw ligt hier minstens 20 a 30 cm hoog inclusief de openbare weg met hier en daar sneeuwduinen, lekker het is ook nog eens aan het waaien.
Paardjes wilden ook niet langer dan 1,5 uur buiten blijven die waren zeiknat van de sneeuw en arme Krista die ook een deken op heeft was totaal volgesneeuwd op de stukken lichaam die niet met deken bedekt waren tot in haar oren aan toe.
Ik moest vandaag eigenlijk boodschappen doen en bij mijn mams langs want we gaan zaterdag op vakantie naar warmere oorden, goh ik wou dat ik daar al was.
Vanmiddag zou ik een etentje hebben en vanavond met de hond naar training nou daar komt nu helemaal niets van.
En morgen hebben ze het weer over sneeuw, volgens mij blijft het hier gewoon doorsneeuwen want het is vandaag nog niet een seconde droog geweest.
Bah wat kan alles dan lekker in het honderd lopen............

Sorry moest het even kwijt heb hier helemaal geen zin in.
Hadden jullie ook allemaal plannen voor vandaag en morgen die nu lekker in het honderd lopen ?